Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 27 mei 2004, 10:42   #1
Loreke
Vreemdeling

Standaard

Ben eens benieuwd naar de reactie van Van Hecke. Bij de vorige misdrijven door Blok-Mandatarissen was hij er als de kippen bij om te stellen dat betrokkenen niet langer deel konden uitmaken van het Vlaams Blok.

Maar met de familie Verreyken ligt dat net iets moeilijker. Zij behoren tot de fouding fathers van het blok, zij zijn de ruggegraat van de partij in Borgerhout en worden door vele militanten gewaardeerd.

Heb ondertussen al veel reacties gehoord van vrienden-blokkers die ernstige bedenkingen hebben bij het geen de voorbije weken allemaal is gebeurd.

Krapuul blijft krapuul!

Benieuwd naar de reactie.
Oud 27 mei 2004, 10:49   #2
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Kijk, als er nu eens een echt grote kuis zou gehouden worden in het Blok... Als men nu eens het gespuis zou buitenvegen, dan zouden voor mij de kaarten ook heel anders liggen. Verreyken is een heel goed begin, die had men al langer de deur mogen wijzen. Ballast zonder inhoud...
Oud 27 mei 2004, 10:50   #3
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Misschien even kort schetsen wat de situatie is met Verreycken. Gaat het over Rob of Wim? Wat heeft hij gedaan?
Oud 27 mei 2004, 10:51   #4
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Dit is de uitgelezen mogelijkheid om dat stuk krapuul van een Verreyken eruit te gooien. Ik vind al langer dat ze dat soort van dwaze en krapuleuze individuen uit de partij moeten trappen.

Nu of nooit!
Kristof Miele is offline  
Oud 27 mei 2004, 10:53   #5
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Laat maar zitten, ik weet het al.

Toch wel een beetje belachelijk om een privé zaak zo uit te buiten.
Oud 27 mei 2004, 10:53   #6
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Nu weet u waarom de N-VA geen kartel vormt met het Vlaams Blok: u ziet zelf de laatste weken wat/wie er daar allemaal in zit.

Als die vlaanderen moeten redden ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 27 mei 2004, 11:01   #7
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loreke
Ben eens benieuwd naar de reactie van Van Hecke. Bij de vorige misdrijven door Blok-Mandatarissen was hij er als de kippen bij om te stellen dat betrokkenen niet langer deel konden uitmaken van het Vlaams Blok.

Maar met de familie Verreyken ligt dat net iets moeilijker. Zij behoren tot de fouding fathers van het blok, zij zijn de ruggegraat van de partij in Borgerhout en worden door vele militanten gewaardeerd.

Heb ondertussen al veel reacties gehoord van vrienden-blokkers die ernstige bedenkingen hebben bij het geen de voorbije weken allemaal is gebeurd.

Krapuul blijft krapuul!

dit is eigenlijk zowat het lastigste voor Frank VanHecke wat ooit had kunnen gebeuren: een stemmenkanon met machtige connecties binnend e partij die zwaar uit de bocht gaat vlak voor de verkiezingen. Wat wordt het, geloofwaardigheid of toch maar die stemmen?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 27 mei 2004, 11:03   #8
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

het valt mij op dat alle "democratische" partijen hier het recht op verdediging niet respecteren. rob wordt al veroordeeld nog voor er een onderzoek is geweest en alle feiten bekend zijn.

is dat volgens jullie dan democratie? bende hypocrieten
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 27 mei 2004, 11:06   #9
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
het valt mij op dat alle "democratische" partijen hier het recht op verdediging niet respecteren. rob wordt al veroordeeld nog voor er een onderzoek is geweest en alle feiten bekend zijn.

Voor welke rechtbank is hij dan al veroordeeld?
dejohan is offline  
Oud 27 mei 2004, 11:10   #10
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Ah , zijn rechtbanken dan nu opeens wel belangrijk ?

Zijn die dan niet allemaal tegen jullie ?

Bende hypocrieten.
Calle is offline  
Oud 27 mei 2004, 11:15   #11
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als ik telkens moet wachten op een rechterlijke uitspraak, dan mag ik de terreurdaden op 9/11 ook niet veroordelen zeker? Ik heb ook niet gewacht op rechterlijke uitspraken tijdens de Augusta affaire. Ik steek bovendien ook niet mijn kritiek onder stoelen of banken wanneer het de Islam betreft, ook zonder uitspraak van een rechter. Anderzijds vind ik de uitspraak van de rechter in het proces tegen het blok onterecht, niet zozeer omdat de feiten onjuist zouden zijn maar omdat dit inderdaad een politiek proces betreft.

Ben ik in uw ogen een hypocriet wanneer ik de wandaden van deze geweldenaar veroordeel? Het zij zo, maar ik ben tenminste consequent en u niet !!! Indien het blok zichzelf au serieux neemt, dan zetten ze die kerel uit de partij !!
Oud 27 mei 2004, 11:15   #12
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Verder geen commentaar.
solidarnosc is offline  
Oud 27 mei 2004, 11:32   #13
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Hoezo? Het zijn toch verkiezingen en is Rob Verryecken geen publieke figuur? En is het niet wat veel geweest de laatste weken met dat Blok, zoveel zelfs dat het haast geen toeval kan zijn? Het Blok is rot tot op het bot. Dat ze daar alles graag onder de mat willen vegen is hun zaak, maar niemand zal ons beletten alle registers open te trekken als de ene na de andere Blokker aan het flippen gaat.
Oud 27 mei 2004, 11:32   #14
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Citaat:

Ben ik in uw ogen een hypocriet wanneer ik de wandaden van deze geweldenaar veroordeel? Het zij zo, maar ik ben tenminste consequent en u niet !!! Indien het blok zichzelf au serieux neemt, dan zetten ze die kerel uit de partij !!
indien u het nodig vindt om over iemand een mening te vormen met maar een tiende van de nodige informatie in uw bezit noem ik u inderdaad een hypocriet.
ik ga hier zeker geen geweld goedkeuren maar als het inderdaad waar is dat rob zijn vrouw mede schuldig was aan de dood van zijn zuster, en zij daarnaast ook nog eens een verbod om haar kinderen te benaderen heeft overtreden, dan kan ik wel aannemen dat bij bepaalde mensen de emmer al eens overloopt en men niet zuiver meer kan nadenken over wat men doet en wat de gevolgen daarvan zijn.
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 27 mei 2004, 11:33   #15
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Hoezo? Het zijn toch verkiezingen en is Rob Verryecken geen publieke figuur? En is het niet wat veel geweest de laatste weken met dat Blok, zoveel zelfs dat het haast geen toeval kan zijn? Het Blok is rot tot op het bot. Dat ze daar alles graag onder de mat willen vegen is hun zaak, maar niemand zal ons beletten alle registers open te trekken als de ene na de andere Blokker aan het flippen gaat.
de blokkers beginnen idd te flippen.
En dit zal nog maar het begin zijn vrees ik.
N�* de 13e volgende maand kan het beginnen

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 27 mei 2004, 11:34   #16
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Voor mij toont het aan welk crapuul er in het Blok zit. Geen toeval als je het agressieve programma bekijkt en de achtergrond van de meeste mandatarissen ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 27 mei 2004, 11:35   #17
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Citaat:

de blokkers beginnen idd te flippen.
En dit zal nog maar het begin zijn vrees ik.
N�* de 13e volgende maand kan het beginnen
Van mij mag het Blok zoveel flippen als ze dat wensen, het is nooit anders geweest. Maar het wordt wel een stuk grimmiger als er slachtoffers vallen.
Oud 27 mei 2004, 11:52   #18
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loreke

Krapuul blijft krapuul!

Vrienden-blokkers????
Noem jij je vrienden vee en sukkelaars???? Amai...
Verhofstadthater is offline  
Oud 27 mei 2004, 11:58   #19
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hoezo? Het zijn toch verkiezingen en is Rob Verryecken geen publieke figuur?

thePiano, verdediger van achterklap, tabloids en paparazzi... (toch als het tegen het Blok is gericht).

De haat die door het Blok wordt uitgestraald, is minstens even groot als de haat die door de linkse goegemeente wordt gecultiveerd.

Les extrêmes se touchent !
Oud 27 mei 2004, 12:00   #20
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien even kort schetsen wat de situatie is met Verreycken. Gaat het over Rob of Wim? Wat heeft hij gedaan?
"Rob Klop" V. uiteraard... W is niet aanbevelenswaardig(Kongreskolom), maar "Rob Klop" is een bruut met een strafregister en een verleden...
"Meneer" ranselde gisteren, onder de ogen van zijn drie kinderen op straat (de Ossenblokstraat) zijn vrouw af : gebroken neus, geschaafde handen en twee blauwe ogen. Ze werd met het hoofd tegen de grond gebonkt... doodsbedreigingen. Vorig jaar diende ze al eens klacht in...

Dit is geen geval van "eigen vrouw eerst": "Rob Klop" werd in 95 al veroordeeld tot drie maand cel met uitstel voor geweldpleging. Drie jaar geleden moest hij opnieuw voor de rechtbank verschijnen: hij had een politiefotograaf afgeranseld, twee allochtonen racistisch beledigd en een van zijn huursters geslagen. Toen slaagde hij erin vrijspraak te bekomen : "gebrek aan bewijzen"
bron: DM vandaag.
Ik herinner me ook nog een "akkefietje" in de Brederodestraat: samen met Xavier B. een paar Turken gaan afranselen..
En dat is maar één van de oppermestkevers... (6° op de lijst)

Vrije meningsuiting volgens ZB-ideëen
Waar halen ze ze toch vandaan??

veroordeling wegens racisme...
drugsdealen in Limburg,
mensen omverschieten in Sint Fillis Waas, (1 dode, 3 gewonden)
een familie vermoorden in Schaarbeek...
11 juli viering in Brussel uiteenkloppen
vechtpartijen aan de IJzerbedevaart

[size=5]en dan klagen over onveiligheid en over "zerotolerance" spreken (voor anderen, uiteraard...)[/size]
filosoof is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be