![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ben eens benieuwd naar de reactie van Van Hecke. Bij de vorige misdrijven door Blok-Mandatarissen was hij er als de kippen bij om te stellen dat betrokkenen niet langer deel konden uitmaken van het Vlaams Blok.
Maar met de familie Verreyken ligt dat net iets moeilijker. Zij behoren tot de fouding fathers van het blok, zij zijn de ruggegraat van de partij in Borgerhout en worden door vele militanten gewaardeerd. Heb ondertussen al veel reacties gehoord van vrienden-blokkers die ernstige bedenkingen hebben bij het geen de voorbije weken allemaal is gebeurd. Krapuul blijft krapuul! Benieuwd naar de reactie.
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kijk, als er nu eens een echt grote kuis zou gehouden worden in het Blok... Als men nu eens het gespuis zou buitenvegen, dan zouden voor mij de kaarten ook heel anders liggen. Verreyken is een heel goed begin, die had men al langer de deur mogen wijzen. Ballast zonder inhoud...
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien even kort schetsen wat de situatie is met Verreycken. Gaat het over Rob of Wim? Wat heeft hij gedaan?
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dit is de uitgelezen mogelijkheid om dat stuk krapuul van een Verreyken eruit te gooien. Ik vind al langer dat ze dat soort van dwaze en krapuleuze individuen uit de partij moeten trappen.
Nu of nooit! |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Laat maar zitten, ik weet het al.
Toch wel een beetje belachelijk om een privé zaak zo uit te buiten.
#6 |
Minister-President
|
![]() Nu weet u waarom de N-VA geen kartel vormt met het Vlaams Blok: u ziet zelf de laatste weken wat/wie er daar allemaal in zit.
Als die vlaanderen moeten redden ... ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het valt mij op dat alle "democratische" partijen hier het recht op verdediging niet respecteren. rob wordt al veroordeeld nog voor er een onderzoek is geweest en alle feiten bekend zijn.
is dat volgens jullie dan democratie? bende hypocrieten
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor welke rechtbank is hij dan al veroordeeld? |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zijn die dan niet allemaal tegen jullie ? Bende hypocrieten. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ben ik in uw ogen een hypocriet wanneer ik de wandaden van deze geweldenaar veroordeel? Het zij zo, maar ik ben tenminste consequent en u niet !!! Indien het blok zichzelf au serieux neemt, dan zetten ze die kerel uit de partij !!
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Verder geen commentaar. ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik ga hier zeker geen geweld goedkeuren maar als het inderdaad waar is dat rob zijn vrouw mede schuldig was aan de dood van zijn zuster, en zij daarnaast ook nog eens een verbod om haar kinderen te benaderen heeft overtreden, dan kan ik wel aannemen dat bij bepaalde mensen de emmer al eens overloopt en men niet zuiver meer kan nadenken over wat men doet en wat de gevolgen daarvan zijn.
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit zal nog maar het begin zijn vrees ik. N�* de 13e volgende maand kan het beginnen ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Voor mij toont het aan welk crapuul er in het Blok zit. Geen toeval als je het agressieve programma bekijkt en de achtergrond van de meeste mandatarissen ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Noem jij je vrienden vee en sukkelaars???? Amai... |
|
![]() |
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() thePiano, verdediger van achterklap, tabloids en paparazzi... (toch als het tegen het Blok is gericht). De haat die door het Blok wordt uitgestraald, is minstens even groot als de haat die door de linkse goegemeente wordt gecultiveerd. Les extrêmes se touchent !
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Meneer" ranselde gisteren, onder de ogen van zijn drie kinderen op straat (de Ossenblokstraat) zijn vrouw af : gebroken neus, geschaafde handen en twee blauwe ogen. Ze werd met het hoofd tegen de grond gebonkt... doodsbedreigingen. Vorig jaar diende ze al eens klacht in... Dit is geen geval van "eigen vrouw eerst": "Rob Klop" werd in 95 al veroordeeld tot drie maand cel met uitstel voor geweldpleging. Drie jaar geleden moest hij opnieuw voor de rechtbank verschijnen: hij had een politiefotograaf afgeranseld, twee allochtonen racistisch beledigd en een van zijn huursters geslagen. Toen slaagde hij erin vrijspraak te bekomen : "gebrek aan bewijzen" bron: DM vandaag. Ik herinner me ook nog een "akkefietje" in de Brederodestraat: samen met Xavier B. een paar Turken gaan afranselen.. En dat is maar één van de oppermestkevers... (6° op de lijst) Vrije meningsuiting volgens ZB-ideëen Waar halen ze ze toch vandaan?? veroordeling wegens racisme... drugsdealen in Limburg, mensen omverschieten in Sint Fillis Waas, (1 dode, 3 gewonden) een familie vermoorden in Schaarbeek... 11 juli viering in Brussel uiteenkloppen vechtpartijen aan de IJzerbedevaart [size=5]en dan klagen over onveiligheid en over "zerotolerance" spreken (voor anderen, uiteraard...)[/size] |
|
![]() |