![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
|
![]() Waarom mocht Sabena indertijd niet door KLM worden opgekocht? Ha ja, ze spraken niet genoeg frans op Schiphol.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
Geregistreerd: 17 mei 2007
Berichten: 718
|
![]() Citaat:
![]() Franstalige kortzichtigheid op zijn best |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
|
![]() De feiten kloppen wel zo ongeveer en nu het einde van de Euro in zicht is gaat Nederland BV heel erg veel spijt krijgen van deze onverbloemde overname.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 6.332
|
![]() Heb je niet veel meer aan Engels in de luchtvaart? Hoe dan ook zoals sommigen bij Sabena geen cursus Nederlands willen, zo wil men bij KLM uiteindelijk pas voor Air France een cursus (business) Frans doen.
|
![]() |
![]() |