![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ga ik dadelijk naartoe.
De Noordzee zelfs meerbepaald. In het kielzog van moeder de vrouw want zelf vind ik maar weinig aan het uitzicht op zo'n eindeloze plas water. Aan plassen water hebben wij thuis trouwens sowieso geen tekort. Soit, naar Oostende dus. En nee, niet met de trein. Vertellen jullie in deze draad effe wat ik in Oostende zeker gedaan/gezien moet hebben? Dan kan ik maandag komen lezen wat ik allemaal gemist heb. Doe-hoei!!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker eens pissen tegen het werk van Arne Quinze. Dat doet ongelooflijke deugd.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dikke week te vroeg....anders kon onze medeforummer,aangepord door zijn ega ongetwijfeld,eens de nieuwjaarsduik geprobeerd hebben....
![]()
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dat verkleed als verrijker, dan wordt ge niet gestraft.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pootje baden.
En je halve trouwboek ook. Maar met stijl:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 31 december 2023 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Zeker eens binnenstappen in het MuZee.
Eten doe je bij Willem Hiele. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is Mu.Zee (en brengt mooi de degeneratie in beeld).
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Misschien ook eens goed ontlasten daar?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het niet doen zou pas gek zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over hetzelfde 2D effect inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oostende mariakerke, kerkhofje van onze lieve vrouw ter duinenkerk, graf van James Ensor. Vlakbij zijn er enkele vissershuisjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik moet zeggen: het viel zwaar tegen. Ik begrijp niet waarom mensen persé naar de zee willen gaan en nog veel minder waarom ze persé een appartement met zeezicht moeten hebben. Voor mij was dit het dufste uitzicht dat ik al lang nog heb gehad while 'op vakantie'. Saai, mensenlief, dat is niet te geloven. Eén hele grote plas bruin water, die dan nog niet kan beslissen of-ie dan wel dicht bij de dijk wil stoppen dan wel er paar honderd meter er vandaan. Maar verder: niks. Of ja, als je geluk hebt zie je in de verte een containerschip. En dan nog met een verrekijker. Kan je nagaan; niets belemmert je uitzicht maar wil je iets zien heb je nog steeds een verrekijker nodig. Wie verzint het? En dan die 'dijk' waarover iedereen het heeft? Die dan 'gezellig' zou moeten zijn. Shit seg, wat een aanfluiting is dat. Je wordt er gewoonweg gezandstraald. En 's avonds zit de douche verstropt want er komt zand uit lichaamsopeningen waarvan je niet eens wist dat het openingen waren. En 6 euro voor ne Duvel. Need I say more? Enige lichtpuntje in dit oord der verderf: Café Het Botteltje. Een kaart met 4 pagina's bieren van't vat en 27 pagina's bieren op de fles. Wel de traagste bediening die je je kan inbeelden maar als je eenmaal je drinken hebt is het wel lekker natuurlijk, of je hebt het aan jezelf te danken. Gouden tip: bestel direct de tweede ronde als ze de eerste komen brengen. Maar verder: BLIJF ER WEG!!!
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Maar de zee heeft tenminste nog vaste tijden wanneer ze komt en weer weggaat. Bij een vrouw is niet eens dat een zeker gegeven...
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg eh?
Ik wist dat nu wel op voorhand maar dat dat zelfs 's nachts ook gewoon doorgaat vind ik er toch wel wat over. Heel de nacht staat er precies een vrachtwagen een lading grind voor uw deur uit te kappen. Daar kan toch niemand op zitten te wachten?
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn oor ja. Elke dag zit daar ongeveer een uur verschil op. En als dat nu exact 1 uur was zou ik nog zeggen: "Allez, vooruit..." Neem nu vandaag in Oostende: laag water om 12u29. Morgen is dat om 13u21... Das een verschil van 52 minuten! Twee-en-vijftig. Ge moet er maar op komen. Toch denk ik dan: "Kom, een vast verschil van 52 minuten, daar kunnen we nog mee leven. Iedere dag 52 minuten, dat worden we nog wel gewoon." Maar dat is natuurlijk buiten de Noordzee gerekend want overmorgen is het dan weer laag water om 14u15. Da's dan weer 54 minuten later dan de dag voordien. En zaterdag is dat plots om 15u12. 57 minuten verschil. Geen mens die daar aanuit kan. Ik heb zelfs weet van mensen die al heel hun leven aan de zee wonen en die nog steeds tabellen nodig hebben om te weten wanneer het hoog en laag water is. Dat zou toch niet mogen eh? Dus nee, vaste tijden... Bij mij moet je met dat fabeltje sinds dit weekend niet meer afkomen.
![]() |