![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ...ziet de Grote Broer alles wat wij doen op't internet. Niet alleen waar we naartoe surfen, maar hij kan zelfs horen hoe we ons gedragen voor onze computer. Ik lag daarstraks te hijgen. Hij heeft dat gehoord.
Wie zegt dat er geen venten in zwarte pakken ons beloeren en ons sturen. Wanneer ze zien dat we teveel hijgen, en dat wereldhormoonniveaus te hoog liggen, verhogen ze gewoon de oestrogeen in het water. Ge hebt gisteren gehoord hoe gemakkelijk het is de watertoevoer te beheersen - heel Oud-Heverlee en Bierbeek lag plat. Dus bewijst ne keer dat die mannen in zwarte pakken niet nu op dit eigenste moment liggen te luisteren naar uw leven? Ik ben niet paranoïa, maar volgens mij heeft Toshiba een geheim microfoontje in mijn laptop ingebouwd, zodat zwartpakmensen mij kunnen sturen via de watertoevoer in mijn keuken.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Kom kom, er bestaan efficiëntere manieren dan zwartpakmensen microfoontjes en watertoevoer om ons te beheersen en te sturen.
Bevoorbeeld : Di Rupo als formateur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Facebook, Twitter en LinkedIn
[/thread] |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() klaag of zaag, het is toch al te laat. De voetafdruk dat je hebt gezet op het internet kan je niet meer wissen en is allang "gefotografeerd".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er wordt in ieder geval heel veel opgeslagen. De capaciteit om een groot deel door te kijken en te vervolgen is er niet, maar als ze ooit iets tegen je nodig hebben heb je wel kans dat ze alsnog iets vinden.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard is dit het geval, en het hoeft niet "Grote Broer" te zien.
http://en.wikipedia.org/wiki/Media_monitoring_service http://en.wikipedia.org/wiki/Market_Intelligence http://en.wikipedia.org/wiki/Competitive_intelligence http://en.wikipedia.org/wiki/Information_broker ...
![]() |