![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementsvoorzitter
|
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110712_025
En zijn van harte welkom in onze steden, Gent bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Op die link krijg ik alleen maar beursnieuws, waarschijnlijk niet datgene wat je bedoelt.
Er zijn veel hardwerkende betrouwbare caravan- en woonwagenbewoners (zigeuners en Of andere). dat je nogal wat kans maakt op ontmoetingen met malafide exemplaren van de menselijke soort is , helaas, normaal... Noem ze voor mijn part "makakken" of geef ze nog minder fraaie bijnnamen... Ook alle schotten zijn niet noodzakelijk gierig, zoals alle vlamingen ook geen rabiate racisten zijn...
|
|
|
#3 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Lang geleden dat we hier op de zigeuners op hun kap gezeten hebben.
Ik laat de usual suspects aan het woord. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
Het gemakkelijkste om een land kapot te krijgen is natuurlijk alles en iedereen onbeperkt toelaten...
Uiteraard niet op de kap van de mensen van het goede leven... zonder verantwoordelijkheid... (Klein)links beschouwt die mensen als hun voorhoedetroepen... Als mensen die de banen moeten ruimen... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Woonwagenbewoners zijn niet altijd zigeuners, en zigeuners wonen niet altijd in woonwagens...
|
|
|
|