Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2011, 23:04   #1
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Moureaux is wel degejijk geïntegreerd nietwaar!...!

Philippe Moureaux (71) en Latifa Benaicha (35) in het huwelijksbootje
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...=17266&start=0

Laatst gewijzigd door Garry : 12 juli 2011 om 23:05.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2011, 23:49   #2
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Zoals gezegd werd het huwelijk in alle stilte voltrokken om geen uitbarstingen van dolle vreugde onder het ingevoerde kiesvee te ontlokken.
Moustache weet als geen ander dat zijn onderdanen soms zo uit de bol kunnen gaan dat er spontaan auto's van in de fik vliegen.

Het siert hem dat hij zich aangepast heeft aan zijn nieuwe leven en hij daarvoor een taalcursus Arabisch gevolgd heeft om met de familie van zijn bruid te kunnen converseren.

Dat heeft hij nooit gedaan met de eerste taal van zijn fiere Vaderland, want Nederlands da's voor Vlaamse boerkes.
http://www.maroc.nl/forums/achtergro...ge-latifa.html

Laatst gewijzigd door Garry : 12 juli 2011 om 23:53.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2011, 00:05   #3
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Zo schattig, die 2, dat k�*n niet anders dan èchte liefde zijn!

Come to daddy Latifa!

Laatst gewijzigd door SDX : 13 juli 2011 om 00:05.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2011, 02:33   #4
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zo schattig, die 2, dat k�*n niet anders dan èchte liefde zijn!

Come to daddy Latifa!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2011, 06:09   #5
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Het is wel al oud nieuws. Ondertussen werd hun eerste kindje blijkbaar dood geboren.
Papa Moureaux kon het dus nog .
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2011, 07:47   #6
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Het is wel al oud nieuws. Ondertussen werd hun eerste kindje blijkbaar dood geboren.
Moslima spreekwoord: 'Un de perdu, dix �* la rue!'
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2011, 08:48   #7
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Moslima spreekwoord: 'Un de perdu, dix �* la rue!'

Misselijkmakend.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2011, 09:19   #8
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Misselijkmakend.
misselmakend dat een oude pee van 73 nog een kind op de wereld wil zetten dat dus vaderloos zal opgroeien, tenzij hij dagelijks naar het bejaardentehuis zijn demente père gaat bezoeken?

Of heb jij nog nooit in de gaten gekregen dat een hoofddoek verkocht wordt met drie gratis buggy's erbij? (kan ook zijn dat de buggy's verkocht worden met een gratis hoofddoek erbij, ik ben er nog steeds niet uit).
Oud 13 juli 2011, 09:22   #9
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
misselmakend dat een oude pee van 73 nog een kind op de wereld wil zetten dat dus vaderloos zal opgroeien, tenzij hij dagelijks naar het bejaardentehuis zijn demente père gaat bezoeken?

Of heb jij nog nooit in de gaten gekregen dat een hoofddoek verkocht wordt met drie gratis buggy's erbij? (kan ook zijn dat de buggy's verkocht worden met een gratis hoofddoek erbij, ik ben er nog steeds niet uit).
Neen, misselijkmakend dat Bruggeman en uiteraard ook jij op zo een manier met het menselijk leed dat het verlies van een ongeboren kind teweegbrengt, omgaat en tracht politiek te recupereren. Doe zo verder.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 13 juli 2011, 09:25   #10
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, misselijkmakend dat Bruggeman en uiteraard ook jij op zo een manier met het menselijk leed dat het verlies van een ongeboren kind teweegbrengt, omgaat en tracht politiek te recupereren. Doe zo verder.
bedoel je nu dat dit niet mocht vermeld worden? Stond nochtans gewoon in de krant. Welk verkeerd toontje gebruikte ik volgens u in het zinnetje:

Citaat:
mocht ik niet vertellen dat papa Moureaux "het" nog kon op zijn 73ste? of waar heeft U nu een probleem mee? Dat het mijn mening is dat iemand op zijn 73 ste geen vader meer moet worden? Als Els de Termmerman zich door invitro van een tweeling laat bevruchten zijn de commentaren niet uit de lucht! Een vrouw van 63 die nog draagmoeder wil zijn voor "haar" baby en de kranten staan er (terecht) volg van, maar Moureaux die een Marokkaanse bevrucht op zijn 73ste daar mag niks over gezegd worden. Als het een Vlaamse meisje van 35 was geweest dan had ze hem vast zelf verleid zeker?

of wacht neen, we zouden hier met z'n allen een rouwregister moeten openen voor het ongeboren kind ? Zelfs in de krant stond een speciale vermelding: "het kind dat ze verwachtten is gestorven". In normaal Nederlands heet dat een miskraam. Ik maak er maar doodgeboren van omdat de vermelding: het kind dat men verwacht is dood eventueel naar doodgeboren kan verwijzen.

Wat nu ? bleit bleit bleit bleit? goed zo?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 juli 2011 om 09:30.
Oud 13 juli 2011, 09:35   #11
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bedoel je nu dat dit niet mocht vermeld worden? Stond nochtans gewoon in de krant. Welk verkeerd toontje gebruikte ik volgens u in het zinnetje:

mocht ik niet vertellen dat papa Moureaux "het" nog kon op zijn 73ste? of waar heeft U nu een probleem mee? Dat het mijn mening is dat iemand op zijn 73 ste geen vader meer moet worden? Als Els de Termmerman zich door invitro van een tweeling laat bevruchten zijn de commentaren niet uit de lucht! Een vrouw van 63 die nog draagmoeder wil zijn voor "haar" baby en de kranten staan er (terecht) volg van, maar Moureaux die een Marokkaanse bevrucht op zijn 73ste daar mag niks over gezegd worden. Als het een Vlaamse meisje van 35 was geweest dan had ze hem vast zelf verleid zeker?

of wacht neen, we zouden hier met z'n allen een rouwregister moeten openen voor het ongeboren kind ? Zelfs in de krant stond een speciale vermelding: "het kind dat ze verwachtten is gestorven". In normaal Nederlands heet dat een miskraam. Ik maak er maar doodgeboren van omdat de vermelding: het kind dat men verwacht is dood eventueel naar doodgeboren kan verwijzen.

Wat nu ? bleit bleit bleit bleit? goed zo?

Nu nog van den domme gebaren ook. Doe gerust verder. Uw toontje is er zoals steeds eentje van weinig subtiel weggestoken spot ten opzichte van mensen die niet volgens uw visie ageren.

Weet u dat sommige mensen er ook in slagen om empathie te tonen ten opzichte van mensen met andere visies op hoe onze maatschappij er moet uitzien?
Oud 13 juli 2011, 09:43   #12
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu nog van den domme gebaren ook. Doe gerust verder. Uw toontje is er zoals steeds eentje van weinig subtiel weggestoken spot ten opzichte van mensen die niet volgens uw visie ageren.

Weet u dat sommige mensen er ook in slagen om empathie te tonen ten opzichte van mensen met andere visies op hoe onze maatschappij er moet uitzien?
doe gerust. van mij mag je nog een hele trits weesjes maken als je tachtig bent hoor, maar dan stem ik tégen het uitkeren van wezengeld als het voor jou hetzelfde blijft.

Ik vraag me in feite steeds af waarom boer Sjarel nog niet aan een kleine begonnen is, die is toch ook gehuwd met een dertig jaar jongere deerne? Maar daar mag je wèl commentaar op hebben zeker? Boer Sjarel is een vloms boerke hé.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 juli 2011 om 09:50.
Oud 13 juli 2011, 10:47   #13
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
doe gerust. van mij mag je nog een hele trits weesjes maken als je tachtig bent hoor, maar dan stem ik tégen het uitkeren van wezengeld als het voor jou hetzelfde blijft.

Ik vraag me in feite steeds af waarom boer Sjarel nog niet aan een kleine begonnen is, die is toch ook gehuwd met een dertig jaar jongere deerne? Maar daar mag je wèl commentaar op hebben zeker? Boer Sjarel is een vloms boerke hé.
Zoals ik reeds gezegd hebt is er een verschil tussen achter zijn levensvisie staan en empathie tonen, maar met dit bericht maak je het kristalhelder dat jij dat niet begrijpt.
Oud 13 juli 2011, 10:52   #14
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bent u daar zeker van?
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2011, 10:59   #15
giserke
Banneling

Standaard

Die oude rekker kun je toch geen ongeklijk geven he.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 21:36   #16
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een koppel krijgt van de dokter te horen dat de vrouw zwanger is, de man is 95 en zijn vrouw 24.

De man roept uitbundig: ' Ik kan het nog!!'
Zegt de dokter tegen de man: ' Wacht even, ken je dat van die man en de beer?'
Zegt de man: ' Nee, ken ik niet'.

Zegt de dokter: ' Wel, een man werd achtervolgt door een beer en hij had alleen maar een alarmpistool bij. Daar hij ander niets bij had schoot hij uit pure wanhoop met dat alarmpistool en tot zijn verbazing viel de beer dood neer'.
Zegt de bejaarde man: ' Dat kan niet, dan moet er iemand anders geschoten hebben!'

'Dat bedoel ik dus ' zegt de dokter.
Oud 14 juli 2011, 22:05   #17
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Een koppel krijgt van de dokter te horen dat de vrouw zwanger is, de man is 95 en zijn vrouw 24.

De man roept uitbundig: ' Ik kan het nog!!'
Zegt de dokter tegen de man: ' Wacht even, ken je dat van die man en de beer?'
Zegt de man: ' Nee, ken ik niet'.

Zegt de dokter: ' Wel, een man werd achtervolgt door een beer en hij had alleen maar een alarmpistool bij. Daar hij ander niets bij had schoot hij uit pure wanhoop met dat alarmpistool en tot zijn verbazing viel de beer dood neer'.
Zegt de bejaarde man: ' Spijtig dat kan niet, dan moet er iemand anders geschoten hebben!'

'Dat bedoel ik dus ' zegt de dokter.
ik zou hem in variante brengen.
...
De man roept uitbundig :'Ik kan het nog !'
Zegt de dokter tegen de man: ' Wacht even, wanneer was dat ?"
Zegt de bejaarde man: 'Ik kan het mij niet herinneren.'

Laatst gewijzigd door Cyrano : 14 juli 2011 om 22:06.
Cyrano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 22:09   #18
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zie het. Dat heeft fox geschreven. De vuige racist.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 22:18   #19
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Proficiat zullen we dan maar zeggen.

Een aantal van de opmerkingen over dat doodgeboren kind zijn redelijk ongepast. Zuiver objectief nu: de kans hierop wordt inderdaad groter naarmate de leeftijd van één of beide van de ouders toeneemt.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 22:19   #20
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
ik zou hem in variante brengen.
...
De man roept uitbundig :'Ik kan het nog !'
Zegt de dokter tegen de man: ' Wacht even, wanneer was dat ?"
Zegt de bejaarde man: 'Ik kan het mij niet herinneren.'
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be