![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 16 JULI
0622 - Mohammed vlucht uit Mekka. Begin van de Mohammedaanse kalender. 1858 - 18de en laatste verschijning van O.L.V. aan Bernadette Soubiroux in Lourdes. 1918 - De Russische Tsaar Nicolaas II en zijn gezin worden, na anderhalf jaar verbanning, op last van de nieuwe plaatselijke sovjetleiders gefusilleerd in Jekaterinenburg. 1945 - Manhattan Project: de ontploffing van een op plutonium gebaseerd nucleair testwapen nabij Alamogordo in New Mexico (VS) 1951 - Troonsafstand van Leopold III der Belgen 1957 - De eerste supersonische transcontinentale vlucht van Californië naar New York in 3 uur, 23 minuten en 8 seconden door John Glenn. 1969 - Apollo 11 wordt gelanceerd vanop Cape Kennedy in Florida met het doel de eerste man op de maan te zetten. 1973 - De (toenmalige)E-3 autosnelweg van Lissabon tot Stockholm volledig afgewerkt. 1979 - De Iraakse president Hasan al-Bakr treedt af en Saddam Hussein volgt hem op. 1990 - Door een aardbeving met een sterkte van 7,7 op de schaal van Richter komen meer dan 1600 mensen om op de Filippijnen. 1990 - Cyprus verzoekt om toetreding tot de Europese Gemeenschap. 1999 - Boven de kust nabij Martha's Vineyard verongelukt het vliegtuig dat wordt bestuurd door John F. Kennedy Jr. en met zijn vrouw Carolyn Bessette Kennedy en haar zuster aan boord . Alle drie inzittenden komen om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Hear hear.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 16 juli 2011 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij bedoelde overduidelijk het begin van de jaartelling/het jaar nul. Niet over Nievejaar ![]() En verder treed ik eno volmondig bij: Jij bent gewoon helemaal hartstikke besodemieterd! ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijke Tekst is van Pin en puk eerder aan mij gericht en gehonoreerd door mods:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=44 Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juli 2011 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijke Tekst is van Pin en puk eerder aan mij gericht en gehonoreerd door mods: http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=44 En jij maar stellen dat een mede-forummer voor gek slijten hier niet mag.. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juli 2011 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Wat is het doel van de draad als ik mag vragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Dat was niet zijn boodschap en dat was niet zijn bedoeling en het is een schande dat mods zoiets laten staan.
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juli 2011 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwurpz jop bwurpz bwah moh bwurpz interessant
|
![]() |
![]() |