![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Neruda, ik meen begrepen te hebben dat jij de opnames van de Volksjury bijwoonde. Weet jij of de politici de vragen die hen gesteld zullen worden op voorhand krijgen, zodat ze hun antwoorden kunnen voorbereiden ?
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je goed oplet helpt Stef Wauters hen met de vragen. Of ze al dan niet zelf deze vragen hebben gemaakt is een andere vraag. Na de opnames bereiden ze alles voor de dag erna. In ieder geval als je nog beter oplet merk je ook op dat Stef Wauters perfect weet zonder dat zelfs de jurylid in zijn gezichthoek valt wie de volgonde aan de beurt is.Maw , het handopsteken is pure show. De juryleden worden opvoorand vooraleer de politieker in kwestie tevoorschijn komt opgepept om hard te zijn. Het is een show en blijft een show.Zowieso van intellekt niveau zeer laag. Ipv de Volksjury hadden ze beter OmbudsStef van gemaakt. ![]() ![]() Deze avond de laatste keer ..gelukkig... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Dus de politici kunnen hun antwoord op voorhand voorbereiden.
![]() Jammer... Een gemiste kans dus... Bedankt voor het antwoord, Neruda. Much appreciated !
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Alles is een show en op voorhand bedisselt. Ik zou zo eens een e-mail op het net moeten zetten van een VTM-redactielid waar er mij werd 'gezegd' welke bewoordingen ik zou moeten gebruiken in verband met mijn pro-doodstraf stelling bij 'recht van antwoord'. Hehe toen ik in de studio kwam en 'gebriefd' (jaja) werd welke taal ik moest hanteren zei ik gewoon, ' ik ga het proberen inhoudelijk tegen Vermassen op te nemen ( de redactie kreeg het al op hun heupen dat ik niet 'volgzaam' was... hihi ikke????...volgzaam
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij alleen opvalt dat het doorgestoken kaart is daar de juryleden meer acteerwerk moeten presteren dan wat anders..zo zie je maar dat de politieagente uiteindelijk een politieambtenares bleek te zijn...de Guy heeft zich goed kunnen informeren en dit door had... Ik ben me zelfs aan 't afvragen om sommige van de juryleden stomweg geen acteurs zijn...who knows..what you see is not always what you get.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k had ook al gezien dat sommige mensen plots ander werk hadden.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op een gegeven moment (in de clip "arrogantie" vanaf de 34ste seconde) zegt-ie : ik citeer letterlijk : "Ik heb gewoon gevraagd NAAR AANLEIDING VAN UW VRAAG wat er scheelde, en mij zegt men dat een aantal zones...enz...". Vandaar mijn initiële vraag : ik ging er vooraf vanuit dat de politici onvoorbereid voor de leeuwen zouen georpen worden. En afgaand op de vorige afleveringen geloofde ik dat eigenlijk ook. Maar deze uitspraak wekte mijn belangstelling. Het is een publiek geheim dat Verhofstadt niet deelneemt aan debatten of interviews waarvan hij niet op voorhand EXACT weet wat men hem zal vragen. Eén van de nieuwe NVA'ers kan daarvan meespreken, sedert hij niet plooide voor de afdreiging van Mister V-stadt. In alle geval : ik heb nu dus een mailtje gestuurd naar VTM om eens te horen hoe het nu eigenlijk zit. Indien het zo zou zijn dat Verhofstadt de enige was die zijn vragen op voorhand wist, dan is dit zonder meer een grof schandaal.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben ook niet zeker maar tijdens de eerste uitzending was er een discussie opgedoken tss een pannellid en FDW waar er twijfels was gerezen over de inhoud van VB website...FDW had met de pannellid een weddingschap afgesloten voor een champagnefles om zijn gelijk te bewijzen...enfin ik denk dat dit ook niet in beeld is gebracht...enz.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Hoe valt dat dan te rijmen met die uitsprak van Verhofstadt ???
![]() D�*t vraag ik me ernstig af.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() the show must go on !
als je het spervuur vergelijkt tegen Filip en de meer gemoedelijk sfeer achteraf met Dua en guynokkio... ![]() geef mij dan maar TV1 ! Nog beter zwart/Wit van Jurgen Verstrepn ! Ongescencureerd ! Plat af uw mening, zowel links als rechts ! Geen gezever en geleuter ! FREEDOM OF SPEECH !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |