![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kijk eens naar dit fotoke van de site van "De Tijd"... het isllustreert het bijleggen van een "misverstand" tussen Yves en geert over het toetreden...
![]() wie heeft het aangedurfd beide heren zo'n slecht getapt pintje voor te schotelen... dit is een aanslag op de "Vlaamse goede smaak" van bierdrinkers... ![]() het zijn twee plus/minus v"erschaalde pintjes" zonder "kol"... ![]() ik vind dit niet kunnen en de draak steken met de twee eminente heren kandidaten.... ![]()
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik denk dat die daar al een tijdje stonden, voor de foto getrokken werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten we dat erger vinden dan een Verhofstadt die de democratische waarden van de VLD nog eens onderstreept door de stem van het volk te vervalsen in een populariteitspoll?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VLD is een goede, Belgische partij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dan moete gij ferm veranderd zijn sedert de laatste keer dat ik u gezien heb ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Enneuh... 't is toch wel erg zenne, van die pintjes. En dan nog flutbier precies ook, jupiler of maas ofzo. Konden ze die mannen genen Duvel in hun poten steken?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welkom terug overigens. Ik heb je gemist. ![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
och neen, mijn waarde.... eigenlijk niks meer dat mij dwarszit... maar het was de laatste dagen buiten zo heet en ongezond voor een senior, hart- en longpatient, dat ik ben komen terug "piepen".... en ik kon het niet laten.... sommige dingen waren mij tè..... dus... spijtig dat je me even hebt moeten missen... ik wou je geen leed berokkenen... ![]() en nu dit, ik die graag een flink getapt pintje drink... dat deed al dat politiek gedoe verbleken... vandaar mijn protest... (niet protest stem, want die heb ik nooit uitgebracht en zal dat ook nooit doen...) ik vond dat de voorvechters van een "beter Vlaanderen" moesten kunnen protesteren tegen de aantasting van hun ""nationale" bier cultuur".... maar ja ik heb mij vergist... dat was een misrekening... niemand is sant, zelfs niet in de anderen hun land... spijtig... een vleugje ******* kon er niet van af... ze moesten weer eens zitten vitten op mijn partij, die ze zo benijden voor haar goede doen.... ![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cd&v en nva is... zo flauw als hun bier !
geef ons maar een DUVEL ! ![]() dat past beter bij ons imago volgens onze tegenstanders en de media ! ![]() maar op 13 juni drinken we champagne !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Blok = Duvel SPA = bruiswater natuurlijk MDP = Stella ("mijn thuis is...") BUB = Bub's (zie K&K) CD&V moet wel een of ander soort trappist zijn, katholieke instantie enzo.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik zo de threads over een hereniging met NL lees denk ik eerder dat het Blok Heineken is.
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Schepen