![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik had deze per ongeluk bij suggesties en mededelingen geplaatst, maar aangezien de moderators collectief vakantie genomen hebben plaats ik het hier maar opnieuw.
Is hier iemand die in de Oostkantons woonachtig (geweest) is of daar familie heeft wonen. Zijn er bepaalde 'voorwaarden' waar je aan moet voldoen om naar daar te verhuizen? En welke streek is daar het interessants, Eupen, Sankt-Vith, Bütgenbach? Oei, deze staat blijkbaar verkeerd, die hoort bij K&K te staan, kan iemand dit aanpassen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AlsBelg kan toch zelfkiieze waaa wilt wonen in België ??
btw: Duits s handigom tespreke aldaaar !! ![]() Kenzelfs Belgisch & franstalig (Brussel) opgegroeiid , iezmandie nu al +45jaaar inVlaaandren woont , zijzegt , neeerlandais ?? pourquoi ?? m.a.w , Ze WEIGERT nedrelands spreken !!!! (leeftijd 75)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Geen voorwaarden. Zelfs in heel de EU is het zo simpel als u maar gewoon inschrijven op de gemeente en klaar is kees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de werkloosheid is minder hoog dan in Wallonistan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Schwarzwald, de Alpen, de Ostsee, Berlin, het Ruhrgebiet, de Moeselstreek, Hamburg... Ik wil in de winter veel sneeuw maar in de zomer moet het ook al wel is mooi weer zijn. Lintbebouwing is uit den boze maar in een berghut in het midden van niks wonen zegt me ook niks. Ideetjes..? ![]() Laatst gewijzigd door poekieJ : 26 juli 2011 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |