![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben te oud aan het worden om het "moderne" wielrennen te volgen. 26 renners hebben Kuurne-Brussel-Kuurne uitgereden, alle toppers opgegeven, en de VRT die zit te bazelen over een koers die in feite geannuleerd moest zijn wegens het noodweer. What the hell: vroeger reden ALLE renners hier gewoon door. Trouwens: ondergetekende was vandaag toevallig in Kuurne, en zo extreem was dat weer nu toch ook weer niet.
Een willekeurig voorbeeld ter vergelijking: de Ronde van Vlaanderen van Eric Vanderaerden: http://www.garagetv.com/video-galler...eren_1985.aspx
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eentje uit 1985: Parijs-Roubaix. Let op de moddergezichten na de aankomst.
http://www.youtube.com/watch?v=QvAdfqo43s0 Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 1 maart 2010 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of deze hier: Luik-Bastenaken-Luik 1980. Misschien wel de meest extreme wielerklassieker ooit gereden.
http://www.youtube.com/watch?v=mm34WAjIDsA Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 1 maart 2010 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ja, je kunt ze toch niet allemaal doen voetballen, hé !
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kuurne-Brussel-Kuurne is nu ook niet Parijs-Roubaix of Luik-Bastenaken-Luik eh.
Die coureurs zijn ook niet zot.
![]() |
#6 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man toch, die Schlecks kunnen toch echt niet met de fiets rijden zeg. Vandaag ligt er alweer eentje tegen de grond. Die laten echt hun vel overal achter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Wat Cancellara gisteren deed kan ik helemaal niet goedkeuren. Het is duidelijk dat achter de zogenaamde 'solidariteit' het redden van de Schleck's van veel groter belang was, maw Cancellara handelde in belang van zijn ploeg en dus in eigen belang. Hij is in mijn achting gedaald.
Het vallen, de moeilijke parcours, dat hoort gewoon bij het wielrennen. Dit hoort bij de risico's. Wie dit niet wilt aanvaarden moet maar niet participeren aan de Tour.
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat andere fiets sharing systemen evolueren naar operationele overhead kosten te verlagen, evenals Zoek naar andere bronnen van financiering. Het eerste systeem van deze 'generatie' was van Kopenhagen Bycyklen København of City Bikes, gelanceerd in 1995. Copenhagen City Bikes was het eerste grootschalige stedelijke bike te delen programma met speciaal ontworpen fietsen met onderdelen die niet konden worden gebruikt op andere fietsen. Voor het verkrijgen van een fiets, ruiters te betalen een borg bij een van de 100 speciale vergrendeling fiets staat, en hebben onbeperkt gebruik van de fiets binnen een bepaalde 'stadsfiets zone'
|
![]() |
![]() |