![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() We kunnen een onafhankelijke vakbond oprichten, we zouden een onafhankelijke ziekenkas kunnen oprichten. Maar kunnen we (technisch gezien wel) een onafhankelijk politiebureau oprichten?
Ik denk dat het tijd is dat we onafhankelijk gaan handelen. De regering is ons in de lazer aan het nemen en het is dus tijd onafhankelijk te handelen. Als we een onafhankelijk politiebureau oprichten, zouden we toch meer een midden creëren dan we nu doen?Ik ben niet tevreden van de huidige politie, heb ik recht een onafhankelijk politiebureau te eisen die kan optreden daar de federale politie faalt? Graag uw mening over onafhankelijke politiebureaus. De afhankelijke politiebureaus blijken niet alle stemmen te vertegenwoordigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eisen kan je alles, maar veranderingen teweegbrengen enkel in het stemhokje. Daarom stem ROOD!.
|
![]() |
![]() |