![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Laat aub de tjeven en slippendrager NVA uit de regeringen. België heeft een uitstraling naar het buitenland zoals nooit tevoren. Sp.a en VLD vullen elkaar perfect aan. Leven in ons land is nu GOED leven. Denk eraan voor het te laat is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Uitstraling naar het buitenland?
Met Verhofstadt, Stevaert, Devits en Somers als vertegenwoordigers ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VERHOFSTADT IN PANIEK
De rampzalige peilingen veroorzaken paniek bij de VLD. De open brief van 'Guynokkio' Verhofstadt is daar een illustratie van. Indien zijn blauwe leugenfabriekje niet meer aan de macht zou zijn, zo redeneert Verhofstadt, komt er chaos. De oppositie wil de belastingen verhogen (een aperte leugen; de globale belastingdruk steeg overigens onder Verhofstadt), en de relaties met de Franstaligen zijn goed. De splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde, de geldstroom naar Wallonië, de bestuurlijke blokkage door de Walen in dit land, Verhofstadt heeft er nog nooit van gehoord. Geeft hem morgen voor zijne vaderkesdag een doss of tien Kleenexen ! ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee! Ik wil een terugkeer naar de middeleeuwen! Ik wil het einde van België! Ik wil hogere belastingen! Ik stem Cd&V! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is maar tot 1830 dat Patriot terugwil, Seba.
![]()
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Als amtenaar gehuwd met een zelfstandige kan ik uit eigen ervaring het volgende vertellen :
De belastingen zijn werkelijk gedaald ( elke boekhouder kan u dat bevestigen ). Het is goedkoper om personeel aan te werven. De adminstratie is vereenvoudigd . Sociale voorzieningen zijn nooit zo goed geweest. ( behalve voor de profiteurs ) De begroting is in evenwicht en de staatsschuld daalt. De verkeersslachtoffers zijn spectaculair gedaald dank zij hogere boetes en flispalen.Het feit dat je een superboete krijgt is niet de fout van regering maar van jezelf. De politiehervorming werkt wel! enkel de nog uit te sterven fossielen in beiden korpsen zeuren nog steeds omdat dat ze werden opgeleid in een sfeer van vijandschap tussen Politie en RW. Als ouder van twee kinderen kan ik u ook nog zeggen dat het onderwijs van een betere kwaliteit is dan enkele jaren geleden. De aantal azielzoekers daalt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enkele zaken die u zich misschien niet meer herinnert: Michel die in 2002 verklaart dat de EU-interventiemacht binnenkort operationeel wordt en in Afghanistan zal kunnen optreden (gelach alom). De genocidewet die 3 of 4 keer "definitief" aangepast was en waarvoor we ons steeds weer moesten gaan verontschuldigen. Michel die ons afraadde om te gaan skieën in Oostenrijk. Flahaut die het Belgische leger beter vond dan het Amerikaanse en de Amerikanen stemadvies meende te moeten geven. De lijst is eindeloos. En dat zijn nog alleen maar internatiuonale flaters. Over het binnenlands geklungel hebben we het dan nog niet gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Allemaal buiten !!!! die swetten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
't Was vroeger inderdaad gene vette, dat onderwijs... ![]() Sorry, ik kon het niet laten. Inhoudelijk ga ik niks toevoegen aan deze topic, er is hier toch niemand nog geïnteresseerd in andermans mening, dus waarom nog moeite doen.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() En als ge het communisme terugwilt, stemt ge maar SP.a!
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() Madmax, amtenaar manneke, amtenaar? Maar tuurlijk zijn de belastingen gedaald. Kunt ge wel tellen? Zoals ge kunt schrijven, zeker? Op welken dienst werkt ge? lol
TIS AMBBBBBBBTENAAR, ventje! En de belastingen op federaal vlak zijn gedaald, maar de lokale besturen hebben dan ook veel minder federale bijdragen gekregen waardoor de communale belastingen gestegen zijn. Zowel nationale als internationale rapporten BEWIJZEN (leuk woord, he :-) dat de belastingsdruk in zijn totaliteit GESTEGEN IS, mijn waarde vriend. Dankzij de SP.a en de VLD. Leve de GRATIS-politiek! Leve Paars! Ge laat u nog steeds foefkes wijsmaken door de verkiezingspropaganda. Net zoals de tijd onlangs de economische gegevens heeft laten onderzoeken waarmee de regering zo stoer stond te schermen. BLIJKT DAT BELGIE NET EVENVEEL GEPRESTEERD HEEFT ALS DE REST VAN EUROPA, NIET MEER NIET MINDER. Niet te naief zijn, he ventje!
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
tja, in den tijd met dehaene... daar hebben we pas mee gescoord! Geen wonder dat Groot-Brittanië destijds een VETO (!?). - Jawel, een veto, was nooit gebeurd in na-oorlogse Europese geschiedenis! - tegen Dehaene uitsprak... dus zo'n uitstraling in het buitenland genoot hij ook niet. Verhofstadt wordt daarentegen door Frankrijk, Groot-Brittaniê en Duitsland naar voor geschoven als beste kandidaat om de eerste Europese Premier te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() dikke michel op de harley zou beter eens de Hells Angels meepakken op tournee... vooral in de USA zou dat sympathiek overkomen... "running on the highway..." "born to be wilde" vrrroooommmm ![]() in zaire of congo is dat niet te doen... de wegen liggen er niet zo goed bij ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() mja 't was ook niet mijn eerste keuze maar het ga deze keer blauw worden. Paars moet blijven! Nooit gedacht dat ik de dag voor de verkiezingen nog zou switchen
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |