Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2004, 15:51   #1
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Ik weet jullie gedacht er niet van, maar naarmate de verkiezingen dichterbij komen, gaat elke politicus op stap op markten en gaat hij van deur tot deur stemmen gaan rondselen.
Nu, wat jullie mening is weet ik niet, maar als er nu een politicus (gelijk van welke partij) aan uw deur staat en hij komt u een hand geven, zou u dan op hem stemmen?
Een verkiezing wordt gewonnen of verloren tijdens een mandaat of wanneer men in de oppositie zit, maar een verkiezing wordt toch niet gewonnen door een handje te schudden.
We zijn nu toch niet zo hypocriet he?

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2004, 15:57   #2
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Ik weet jullie gedacht er niet van, maar naarmate de verkiezingen dichterbij komen, gaat elke politicus op stap op markten en gaat hij van deur tot deur stemmen gaan rondselen.
Nu, wat jullie mening is weet ik niet, maar als er nu een politicus (gelijk van welke partij) aan uw deur staat en hij komt u een hand geven, zou u dan op hem stemmen?
Een verkiezing wordt gewonnen of verloren tijdens een mandaat of wanneer men in de oppositie zit, maar een verkiezing wordt toch niet gewonnen door een handje te schudden.
als Verhofstadt hier zou aanbellen zou ik wel weten wat te zeggen, hij zou er neit goed van zijn
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2004, 15:58   #3
FT
Provinciaal Statenlid

FT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Als die man/vrouw even de tijd neemt om met mij in discutie te gaan (en hij/zij is van de lijst naar waar mijn stem gaat) stem ik daar misschgien op.

Ik heb een hekel aan mensen die op pensenkermissen ed alle tafels afschuimen en een handje komen schudden, ne keer over het koppe van het kindje wrijven en weer weg zijn.

Niet alle kandidaten hebben al een mandaat gehad, dus als zij voor thema's willen gaan die ik belangrijk vind, wil ik hun wel een kans geven.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be