![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarom spreekt men over tri-partitre?
Dit is dus onzin, nu groen niet mee doet tel ik CD&V NV-A SP.a - Spirit VLD - Vivant Als ik goed kan tellen tel ik er 6! en geen 3. Verantwoording hoe ik aan zes kom: Wat is een kartel? Een kartel is een samenwerkingsverband tussen 2 partijen, het gaat hier niet om een fusie van 2 partijen of meerdere tot 1 partij. Dus 6 partijen in de coalitie, regenboog-situatie Het ziet er dus plezant regeren uit ! Afstraffing komt in 2006 eraan jongens! Owjah record van zo'n regenboog-coalitie op Vlaams niveaus is zowat 2 jaar, is zien of ze het breken ![]() In ieder geval Wie niet de vlaamse stem respecteert zal steeds geconfronteerd worden met een afstraffing. |
![]() |
![]() |