![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als zelfverklaarde muziekliefhebber en -kenner, ben ik altijd al fan geweest van Pukkelpop: veel beginnende groepjes of underground helden te ontdekken, en bij de headliners toch altijd een zweem alternatief te bespeuren. Maar de achteruitgang is aan de gang, en aan de affiche van dit jaar te zien, is er geen weg meer terug.
Foo Fighters, OK, daar kom je misschien nog mee weg (alhoewel hun nieuwste worp vreselijk slecht is), maar Eminem, Offspring, Duck Sauce (!), Skunk Anansie, Deftones, Within Temptation, Apocalyptica (!, of was het de bedoeling om een Scalake te scoren van de Chokri?): KOMAAN ZEG. Wie, behalve wat puisterige pubers, geeft daar geld aan uit? De laatste relevante noot (en dan nog) die ik van die groepjes heb gehoord, dateert van minstens 10 jaar geleden... Pukkelpop, het alternatieve festival met de vinger aan de hedendaagse muziekpols? Het ontlokt me enkel nog wat sarcastische opmerkingen. En OK, je kunt nog altijd gaan voor de talloze kleinere groepjes (en die zijn er meer dan genoeg, en velen zijn echt de moeite waard), maar een paar mooie headliners is toch niet teveel gevraagd, wel? Waar zijn namen zoals Arcade Fire, Sonic Youth, Nick Cave, Gregg Dulli, Radiohead, Mogwai, PJ Harvey, Beastie Boys of zelfs Animal Collective, TVOTR, OFWGKTA, Big Boi...? Ik zou zelfs blij zijn met Kanye West, godbetert...: allemaal gevestigde namen die tenminste nog enig relevant nieuw materiaal hebben uitgebracht de voorbije 1-2 jaar... Neen, in de plaats daarvan kiezen ze voor wat grazende herkauwers die een greatest hits mogen spelen voor snottebellen brakende pubers. Afin, mijn gramschap is weer eens ne keer weggeschreven...
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wordt oud.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Gelukkig is er nog altijd de club en de chateau...
Ik zie ook op donderdag bvb. explosions in the sky, battles, the wombats, Noah and the Whale en een hele hoop namen waar ik nog nooit van gehoord heb maar waar er zeker weer pareltjes tussen zullen zitten. Dus, cheer up, het valt wel mee, pukkelpop is nog altijd pukkelpop; keus genoeg
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 18 mei 2011 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg dat wel, maar zelfs in mijn jonge tijd stonden er toch geweldige headliners op Pukkelpop.
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En de Chateau: daar kun je bij warm weer nooit van z'n leven een hele dag in verblijven... ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Metal was op Pukkelpop altijd al ondergewaardeerd (ook spijtig), maar ook de lineup van Alcatraz kan me niet echt bekoren (te veel groepjes die zichzelf heel au serieux nemen en maar weinig vernieuwing brengen). Nochtans is aan goede, eigentijdse metal geen gebrek: Neurosis, Isis, Bloodiest, Alcest, zelfs ons eigenste AmenRa of Steak nr8. Neen, in plaats daarvan Deftones (ik waan me weer 15 jaar oud), Within Temptation (braak), etc etc
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als je eens iets anders wil dan steeds die afgezaagde kak die op de Belgische festivals staat ga eens naar Roskilde, Glastonbury, Creamfields. Enkel voor Tomorrowland zou ik nog een kaartje kopen. Rock Werchter, Pukkelpop, Graspop mja .. elk jaar komt hetzelfde wel weer terug.
“Every generation needs a new revolution.” Laatst gewijzigd door Frost : 18 mei 2011 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mass Deathruction
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 18 mei 2011 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K3
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Hellfest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() spijtig
![]() daarom heb ik het weg gedaan... 'k vind er wel iet op ![]()
![]() |
![]() |