![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() People of Tripoli defend their City against Nato-Rats RebelsZeldzaam stukje informatie. De tegenstander van de vrijheidsstrijders in beeld is niemand minder dan Al Qaeda (= militair commando van de NAVO-rebellen in Tripoli). De militaire commandant die momenteel Tripoli bestuurt is in trainingskampen in Afghanistan getraind, een salafi jihadist uit het Al Qaeda kamp.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 27 augustus 2011 om 22:58. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovenvermelde bron, de website erachter, "Libya Free Press", is praktisch ontoegankelijk momenteel vanaf mijn PC, sinds gisterenavond.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 augustus 2011 om 23:38. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu dreigt een Joegoslavie scenario na het wegvallen van Tito. De "bemoeienis" van de NAVO had als enige doel dat te vermijden en oliecontracten te waarborgen maar als je de berichtgeving mag geloven ziet het er meer en meer naar uit dat het land in een zware burgeroorlog zal afglijden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het volk van Tripoli is bevrijd van een bloedige dictator. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Het lijkt me alvast niet zo te zijn dat het daar duidelijk is wie het daar voor het zeggen zal hebben. Je kan niet zeker zijn van je olie zolang je niet weet wie daar de baas wordt. Je zal maar eens de verkeerde gesteund hebben...Vandaar dat ze liever Kaddafi zagen, daarmee hadden ze tenminste enige zekerheid.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De propagandamachine van het Anglo Empire draait op volle toeren.
Er wordt een spervuur ingezet van miljoenen berichten, wilde geruchten en beelden op 'sociale media' als facebook, twitter, youtube om de geviseerde overheid met te overweldigen. De feiten die er wel geweest zijn (er zullen er wel een aantal geweest zijn, ongetwijfeld) worden met een enorm vergrootglas de wijde wereld in gekatapulteerd. Maar ondertussen werd er wel samengewerkt met het goorste van het goorste Al Qaeda krapuul. Dit krapuul werd getraind en bewapend in trainingskampen, en de acties ervan werden gecoördineerd. Daar geen miljoenen berichten over. Dat moeten we horen van mensen die er hun leven voor riskeren.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 30 augustus 2011 om 11:19. |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Gelukkig hebben we de objectieve berichtgeving van de verdedigers van alle dictators ter wereld...
En dat zijn er meer dan tien om te zien... ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je nu eens een poging doen om te discussiëren in plaats van de woorden 'zot' tot in de oneindigheid te herhalen.
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woordje komt wel redelijk veel voor in je posts.
Een mens zou er rare gedachten van krijgen ![]()
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.voltairenet.org/French-pl...ple-Gaddafi-on
Laatst gewijzigd door netslet : 30 augustus 2011 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De revolutie was een gepland plan waarvan de planning in elkaar werd gestoken in oktober 2010 in Frankrijk. De vonkjes in Tunesië, Egypte, Bahrein, Saoudi-Arabië, ... werden handig gerecupereerd in de planning.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 31 augustus 2011 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#19 |
Banneling
|
![]() Het jonge volkje van TRipoli kocht van zijn weinige centjes wapens om de huurtroepen van K. eens een goeie poeiering te geven.
1500€ voor een geweer... Later werden de wapens wat goedkoper toen ze er een hoop afgepakt hadden van de tegenstander. (el pais gister) Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2011 om 17:29. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt hier minstens al twee forummers zot genoemd, dat is nog eens wat anders dan K. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2011 om 17:30. |
|
![]() |