![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vrede zij u vandaag vertellen over een van de wonderen van de woorden Mohammed vrede zij met hem, die het wetenschappelijk onderzoek van 1431 had in die praten over die hond speeksel is puur en vol met ziektekiemen schadelijk zijn bij zetten de hond mond en tong in een pot van voedsel kan niet worden gereinigd, maar zeven keer de eerste aarde en de andere zes gewone reinigingsvloeistof dat Alajdl de oprechtheid van het profeetschap van Mohammed, je een microscoop om het te weten had of is het geïnspireerd door god en nu heb je Sabine wetenschappelijk bewijs zoals ontdekt door de moderne wetenschap en de hond ziektekiemen en vuil
(Van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zei: De Boodschapper van Allah moge Allah hem zegenen en hem vrede geven: "zuivering van het schip, als iemand van jullie al gelikt door een hond is om te wassen zeven keer", en: is de boodschapper van Allah moge Allah hem zegenen en vrede van het doden van honden toe te kennen en zei toen: "Wat denken en de geest van de honden," dan laat de jacht hond en schapen hond en zei: "Als een hond likt het schip te laten hem te wassen het zeven keer en het achtste wrijf in het vuil) hond likt het schip: Als je drinkt vanaf het puntje van zijn tong te wrijven:. Iedere Dkouh. Wetenschappelijk bewezen dat de hond drager voor een aantal ernstige ziekten, zoals het leven in de darm worm met de naam meningokokken uit eieren met uitwerpselen, en wanneer Lick anus met zijn tong beweegt de eieren, en Ntql het aan de potten en schalen en de handen van zijn metgezellen, en die voer de magen Vomaaúhm, Vtnhal eieren in de schaal en studeerde af aan embryo's die lekken in het bloed en sputum, en laat uitzenden naar alle delen van het lichaam, en vooral naar de lever, omdat de belangrijkste raffinaderij in het lichaam ... Vervolgens groeien in de gebruiker voert het en een tas vol met kinderen, foetussen, en het water voor een netto-vloeistof lente. En moge opgroeien tot een tas te worden van de grootte van het hoofd van de baby, en riep de ziekte: ziekte cyste water, en zijn de symptomen afhankelijk van het lid dat Taatbed, en wat was het meest ernstig in de hersenen of de hartspier, en had geen chirurgische behandeling kan alleen verwerken ... En er is een kans van een andere ziekte die door de hond en de hond is een ziekte die wordt veroorzaakt door lekkende vlees besmet is met de hond eerst, dan en overgebracht naar de mens via het speeksel van een hond bijten, Belhsh wond in het menselijk lichaam .. . De voordelen van het lidmaatschap van de hond, dan sommige mensen, maar dit kwaad te worden die schadelijk zijn voor iedereen, dus de Profeet vrede zij met hem en het doden van honden, en honden licenties, jacht en ploegen en vee als gevolg van de behoefte. In de tijd van de Profeet moge Allah hem zegenen en hem vrede geven cyste ziekte is niet bekend, uiteraard, water, en wist niet dat de oorsprong van honden, en hondsdolheid Zij werden gebeld door de besmette hond: de hond vicieuze. De moderne wetenschappers analyseerden het stof van de begraafplaats naar wat de bacteriën kennen, en ze verwachten veel van schadelijke bacteriën te vinden, en omdat veel mensen sterven ziekte besmettelijk kiem, maar ze niet vinden in de stof impact van deze schadelijke ziektekiemen schadelijke ... Fastntjoa zodat de grond eigendom doden schadelijke kiemen, en niet voor het gevaar zich te verspreiden en heeft gekregen haar, en hun voorgangers de Profeet moge Allah hem zegenen en hem vrede geven op het verslag van dit feit, deze hadith en de rest van het interview |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat voor een aantal ziektekiemen zou je krijgen door een schaap te neuken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() ...En wanneer lick anus met tong beweegt de eieren.
![]() ![]() Hilarisch toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() .
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Vertel eens, wat zijn de voordelen voor mijn hond als ik die een lidmaatschap van de islam geef?
Een jaar lang gratis hondebrokken? Een handig schepje voor de uitwerpselen? Een kamelenbot om op te kauwen? PS, mijn hond is groot en zwart, maar dat zal wel geen bezwaar zijn, neem ik aan?
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Heb een beetje overgegeven in mijn mond bij het lezen van deze hoop stomende geitenstront.
Als ik langs een vaart kom, en er liggen een hond en een moslim in te verdrinken, moet ik ECHT niet lang nadenken over wie ik uit het water haal. Allah Blub.
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dit doet me eigenlijk aan het verhaal van "die marokkaan die voor de eerste keer bij zijn toekomstige schoonouders gaat" denken.
Kort samengevat: Hij zat op een ogenblik naast het meisje haar vader in de zetel. Voor hen zit de hond des huizes, een Duitse herder, met zijn achterpoot achter zijn oor te krabben. (visuals?) Om het gesprek wat op gang te houden zegt hij "dat zou ne mens ook nog moeten kunnen hé" Maar, aangezien hij wat stotterde, was, tegen dat hij het gezegd kreeg, den hond al aan zijn fluit aan 't likken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kende......... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest mijnen hond dit kunnen lezen, ... (maar zo slim is hij niet, (ik heb er zelf trouwens moeite mee, ... ) )
Trouwens den eersten die iets met mijnen hond wil forceren omdat m zogegzegd onrein zou zijn , (hij is onlangs nog naar de coifeur geweest) die smeer ik zijn sosieke in met zijn favoriete hondenvoer, ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt wel een slechte babelfish vertaling.
In alle geval, als we dan toch moeten leuteren over ziektes overgedragen door dieren. je kan de meeste ziektes krijgen door interactie met een bepaald soort zoogdier ,genaamd Homo sapiens. Dus vraag ik me af, hoe religie iemand buiten de genenpoel van de Homo Sapiens kan krijgen.
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |