![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De Maagd Maria uit Bethlehem
treedt in de ether via FM. Beluister in ‘t Vlaams bij zacht Gregoriaans Van Gheluwe’s zachtgevooisde stem. ![]() Radio Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je hebt meermaals een stuk gevonden om de hond mee te slaan, begrepen ... buit het dan ook niet uit. Wat is de bedoeling ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 18 april 2011 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
u zal me mijn verlichte, vrijdenkende combinatorische geest vergeven ... ik vergeef u uw spirituele gebreken .. so said the man ... amen. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 18 april 2011 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() doe een poging om het volk te verheffen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vrijdenkend zijn is ook vrij van oordeel over zichzelf en anderen. Ik zie dat u hier reeds veelvuldig gebruik van maakt. Laat mij dan maar floreren in mijn spiritueel gebrek in de gedachte dat volgens u anderen intellectueel beter zijn dan mezelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou het eigenlijk komen dat "vrijdenkers" allemaal hetzelfde denken, en dat dat ideeëngoed terug te brengen is op een zeer kleine verzameling boekskes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallelujah
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Atheïsme is dan ook niks meer dan een eenvoudige religie, naast de Islam, het Christendom, het Jodendom, ... Niet dat ik beweer dat atheïsten ook vrijzinnig zijn. Ik last ooit bij iemand 'vrijzinnig atheïst humanist', over een verzameling paradoxen gesproken ...
Laatst gewijzigd door Cyperken : 18 april 2011 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, buiten Duchâtelet, zijn er inderdaad weinig dergelijke voorbeelden ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zou het u kunnen verbazen dat theïsten een godsdienst hebben en a-theïsten geen. Maar ik hier wil niet direct een jump-to-the-solution doen ... beter is dat je eerst effe zelf nadenkt ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Als het maar Radio Mariah Carey niet wordt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() who cares ? De VRT is ook op de FM en ik weet echt niet welke het slechts is
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Descartes was katholiek, mooie schuilnaam heb je gekozen, Junior. En Voltaire, die was Deïstisch. Soit, genoeg gelachen met uw slechte keuzes.
Radio Maria is een heel andere subgroep katholieken. Vangheluwe zat in de moderne, bij-de-tijdse groep. Radio Maria, da's neoconservatief (Conservatief qua ethiek, maar steunen de Nieuwe Mis). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden ze die nieuwe zender in de hemel kunnen ontvangen ?
En zouden ze in de hemel iets in hun gazetten kunnen lezen over vuil Rogeetje van Brugge-geweest ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je nog altijd in de Ardennen ? Ik hoop dat je daar je goed in je vel voelt ! Allee, tot later ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Radio Maria heeft even veel recht als de zoveelste popzender om in de ether te zijn (die popzender krijgt trouwens subsidies MNM weet je Radio Maria niet*) Wil je er niet naar luisteren zoek je dan een ander FM kanaal. Ik luister zelf ook niet graag heel de dag naar Bijbelteksten (wel af en toe) maar ik kan begrijpen dat er mensen zijn die dit wel willen
(*Radio Maria krijgt privé giften (deels buitenland))
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nieuw programma: Hoe krijg ik een onbevlekte Ontvangenis? Goede raad van Tante Kaat: Hoe Vermijd ik een Onbevlekte Ontvangenis? Nieuwe DJ: 'Als het zaad er niet uit spuit, is het geen zonde'-Nonkel Roger! Wekelijkse prijsvraag, hoofdprijs: een 12-jarige misdienaar, nauwelijks misbruikt. (en een kus van nonkel Roger.) Opgepast, er is een geduchte concurrent op komst: ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 21 april 2011 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |