![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eisen die in Nederland en België worden gesteld aan een ster zijn veel hoger dan in Frankrijk, aldus Van Craenenbroeck, die in een Frans tweesterrenrestaurant ooit bedorven vis kreeg voorgezet. 'Dat was blijkbaar al lang niet gecontroleerd.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/...Michelin.dhtml Zo gaat dat dus op zijn Frans. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Mogelijk. Maar daaar is dus wel een reden voor. Restaurants met een of twee sterren in
Nederland of Belgie zijn véél duurder dan Franse restaurants met een of twee sterren. Ik vind dat de prijs bij het beoordelen ook moet meetellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() altijd moeite met vette vissen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik rotte vis wil eten ben ik bij supermarkt Jumbo veel goedkoper uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er werd niet vermeld of die rotte vis lekker was
![]() Bon,eigenlijk ligt het probleem helemaal niet bij die sterren of die gids of die inspekteurs... Het probleem ligt bij die horeca-uitbaters die zich blijkbaar ook laten opjagen om zo een sterreding te krijgen,notabene met een merknaam die eerder doet denken aan rubber banden.Rubberen banden zijn voortreffelijk geschikt voor het kontakt met de weg,maar het lijkt me dat de culinaire eigenschappen volledig over het hoofd gezien werden.... En toch willen restaurantuitbaters zo een merk ![]() |
![]() |
![]() |