Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2011, 18:18   #1
revoleto
Banneling

Standaard drie dingen*****************

Verteren

Voor dappere Ben Ma'diyakrib zei: Ik hoorde de Boodschapper van Allah vrede zij met hem zegt, "vult niet elk vaartuig dat erger dan zijn maag, de zoon van Adam een paar happen, was het niet verplicht om effectieve, derde voor zijn eten, en de derde voor zijn drinken, en de derde voor zichzelf." .

En zorgen voor de Hadith aantal wetenschappelijke waarheden: een opgave van schade als gevolg van over-eten. Impact verklaring, met inbegrip van de maag gevuld is met voedsel op het proces van de ademhaling, is uitgegroeid tot de mens als kortademigheid vulde zijn maag met voedsel.
Inclusief het voordeel van het drinken van water met voedsel, dan zou hij gezegd een verhaal uit de realiteit van het leven van een van de artsen wetenschappelijke waar de les voor hen die bestuur en beheer, zei hij: Ik ben voor het eerst benoemd als leraar in de Faculteit der Geneeskunde besloten de voordelen van het drinken van water met voedsel te nemen te praten rechts, "derde voor zijn eten, en de derde voor zijn drinken, en een derde voor zichzelf "en had opgemerkt dat het voordeel voor mezelf en voor mijn patiënten, die nu al meer dan een half miljoen nu. En studenten werden toen Ieradwnni omdat ze vinden in de boeken in hun handen en opgenomen op buitenlanders tegen, en ik aangedrongen op mijn hoofd en gaan tegen deze boeken.
Tot slot, jaren geleden kwam de wetenschap van de geneeskunde zelf wat de Hadith beslist, en raden het drinken van water met voedsel voor het bleek artsen dat het drinken van water bij de maaltijd wordt beweerd om de afscheiding van sappen, alle in de maag, lever en darmen te verhogen, en helpt de taak van het spijsverteringsstelsel om zijn voedsel te vergemakkelijken en opgesteld Kjeena uitgevoerd door de spijsverteringssappen en voorkomen dat de arrestatie, en ik raad dat mensen met arrestatie (chronische constipatie) op grote schaal werd drinkwater gebruikt met voedsel.

De grote apostel terwijl slechts een derde van hetzelfde wilden niet te worden onderworpen aan wetenschappelijke feiten niet alleen bekend in de twintigste eeuw, toen hij studeerde maagsap Pavlov, toen de hond toen opende hij zijn maag en bleef hoe verteerd voedsel en scheiden sappen, en zei niet Profeet wat er gaande is in de maag, maar alleen melding van de resterende derde deel van het zelfde, als de noodzaak om voedsel te verteren, en de spijsvertering is niet zonder een maag afscheidingen, zo vol van het voedsel in de maag, waar spijsverteringssappen vinden hun plaats?

Er is het geheim van een ander in deze hadith, hebben de wetenschappers die in de Verenigde Staten een nieuwe manier om gewicht te verliezen en door de invoering van een ballon in de maag en blaast een vul een derde van de maag en blijft tweederde van de maag de andere twee Vargan voor voedsel, en vonden het een effectieve manier om gewicht te verliezen. Is dat niet wat die door de Profeet (vzmh) door meer dan duizend en vierhonderd in de gebeden en vrede over u, o Habibi Loya beschermheren O Boodschapper van God, die wist dat de hele mensheid hun wereld en onwetend en je was niet lezen of schrijven kan ik alleen maar de naam van God te vertellen de Barmhartige (en spreken van passie dat is slechts een openbaring geopenbaard machtig in de macht), de grote waarheid van God en voor de rest van het interview
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2011, 18:21   #2
Marxmannetje
Banneling

Standaard

نحن لسنا مهتمين.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 1 september 2011 om 18:22.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2011, 18:41   #3
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Jaja, zijn me dat toeren.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2011, 18:54   #4
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
Verteren

Voor dappere Ben Ma'diyakrib zei: Ik hoorde de Boodschapper van Allah vrede zij met hem zegt, "vult niet elk vaartuig dat erger dan zijn maag, de zoon van Adam een paar happen, was het niet verplicht om effectieve, derde voor zijn eten, en de derde voor zijn drinken, en de derde voor zichzelf." .

En zorgen voor de Hadith aantal wetenschappelijke waarheden: een opgave van schade als gevolg van over-eten. Impact verklaring, met inbegrip van de maag gevuld is met voedsel op het proces van de ademhaling, is uitgegroeid tot de mens als kortademigheid vulde zijn maag met voedsel.
Inclusief het voordeel van het drinken van water met voedsel, dan zou hij gezegd een verhaal uit de realiteit van het leven van een van de artsen wetenschappelijke waar de les voor hen die bestuur en beheer, zei hij: Ik ben voor het eerst benoemd als leraar in de Faculteit der Geneeskunde besloten de voordelen van het drinken van water met voedsel te nemen te praten rechts, "derde voor zijn eten, en de derde voor zijn drinken, en een derde voor zichzelf "en had opgemerkt dat het voordeel voor mezelf en voor mijn patiënten, die nu al meer dan een half miljoen nu. En studenten werden toen Ieradwnni omdat ze vinden in de boeken in hun handen en opgenomen op buitenlanders tegen, en ik aangedrongen op mijn hoofd en gaan tegen deze boeken.
Tot slot, jaren geleden kwam de wetenschap van de geneeskunde zelf wat de Hadith beslist, en raden het drinken van water met voedsel voor het bleek artsen dat het drinken van water bij de maaltijd wordt beweerd om de afscheiding van sappen, alle in de maag, lever en darmen te verhogen, en helpt de taak van het spijsverteringsstelsel om zijn voedsel te vergemakkelijken en opgesteld Kjeena uitgevoerd door de spijsverteringssappen en voorkomen dat de arrestatie, en ik raad dat mensen met arrestatie (chronische constipatie) op grote schaal werd drinkwater gebruikt met voedsel.

De grote apostel terwijl slechts een derde van hetzelfde wilden niet te worden onderworpen aan wetenschappelijke feiten niet alleen bekend in de twintigste eeuw, toen hij studeerde maagsap Pavlov, toen de hond toen opende hij zijn maag en bleef hoe verteerd voedsel en scheiden sappen, en zei niet Profeet wat er gaande is in de maag, maar alleen melding van de resterende derde deel van het zelfde, als de noodzaak om voedsel te verteren, en de spijsvertering is niet zonder een maag afscheidingen, zo vol van het voedsel in de maag, waar spijsverteringssappen vinden hun plaats?

Er is het geheim van een ander in deze hadith, hebben de wetenschappers die in de Verenigde Staten een nieuwe manier om gewicht te verliezen en door de invoering van een ballon in de maag en blaast een vul een derde van de maag en blijft tweederde van de maag de andere twee Vargan voor voedsel, en vonden het een effectieve manier om gewicht te verliezen. Is dat niet wat die door de Profeet (vzmh) door meer dan duizend en vierhonderd in de gebeden en vrede over u, o Habibi Loya beschermheren O Boodschapper van God, die wist dat de hele mensheid hun wereld en onwetend en je was niet lezen of schrijven kan ik alleen maar de naam van God te vertellen de Barmhartige (en spreken van passie dat is slechts een openbaring geopenbaard machtig in de macht), de grote waarheid van God en voor de rest van het interview
Ikke vraag stellen aan jou als mag dat. Waarom moeten verliezen de mensen gewicht? Ikke niet willen in mijn maag een ballon. Stel dat ontplof die, mijn buik is kapot. Ikke niet vinden dat leuk.
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2011, 19:30   #5
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Ikke vraag stellen aan jou als mag dat. Waarom moeten verliezen de mensen gewicht? Ikke niet willen in mijn maag een ballon. Stel dat ontplof die, mijn buik is kapot. Ikke niet vinden dat leuk.
Gij hebt dien tekst gelezen ofwa?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2011, 19:50   #6
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Gij hebt dien tekst gelezen ofwa?
Gij niet?
Oud 1 september 2011, 19:50   #7
revoleto
Banneling

Standaard

Het doel van de Hadith is het voordeel voor ons om onze gezondheid te behouden wanneer waarschuwde voor de profeet Mohammed van de noodzaak niet te toegeeflijk in eten en drinken om niet op te vullen de maag en wordt het een zware man niet kan bewegen of ademen comfortabel

Subhaan Allaah Wat de grootste profeet Mohammed vrede zij met hem en hoeveel is Rahim, Karim, Halim
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2011, 19:53   #8
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Jullie zien het nu: stel een vraag of post een reactie in hetzelfde taalgebruik van Revoleto. Je krijgt onmiddellijk antwoord.
Oud 1 september 2011, 19:53   #9
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Het doel van de Hadith is het voordeel voor ons om onze gezondheid te behouden wanneer waarschuwde voor de profeet Mohammed van de noodzaak niet te toegeeflijk in eten en drinken om niet op te vullen de maag en wordt het een zware man niet kan bewegen of ademen comfortabel

Subhaan Allaah Wat de grootste profeet Mohammed vrede zij met hem en hoeveel is Rahim, Karim, Halim
Ikke u vele danken voor die antwoord. Dank.
Oud 1 september 2011, 20:01   #10
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Even een kleine aanpassing van een bekende soera:

عندما مرت الأشهر الحرم، يذبح المسلمين أينما كنتم العثور عليهم، والاستيلاء عليها، ومحاصرة لهم تتربص لهم في كل كمين. ولكن اذا تابوا والحفاظ على لحوم الخنزير ودفع الضرائب، وترك الطريق فراغهم. في الواقع، انديرس بريفيك غفور رحيم.

http://translate.google.com/

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 1 september 2011 om 20:06.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2011, 20:08   #11
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Ikke u vele danken voor die antwoord. Dank.
Ikke danken moderatie voor hun vraag mij altijd signaleren
onleesbaar tekst
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2011, 20:13   #12
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Verteren

Voor dappere Ben Ma'diyakrib zei: Ik hoorde de Boodschapper van Allah vrede zij met hem zegt, "vult niet elk vaartuig dat erger dan zijn maag, de zoon van Adam een paar happen, was het niet verplicht om effectieve, derde voor zijn eten, en de derde voor zijn drinken, en de derde voor zichzelf.
" .

Vergelijk dat met mijn eigen correcte vertaling:

Ma'diyakrib voor dappere Ben zei: Ik hoorde de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem zei: "geen vat erger dan zijn maag, de zoon van Adam een paar happen te vullen, was het niet nodig is om effectieve, de derde voor zijn eten en de derde voor zijn drinken, en de derde voor zichzelf.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be