![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron ... enkele kranten van vandaag die het wisten te blokletteren. (met enige graagte naar alle waarschijnlijkheid)
![]() Misschien goeie optie om eerst eens deftig Nederlands te leren Laurent. Ik heb de man in kwestie lang het voordeel van de twijfel gegeven maar nu verklaar ik hem compleet gek. ![]() Nu is het nog wachten tot hij Syriëstrijder wil worden zeker?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat voor 'n typische kut-reactie is dat voor iemand die rechts is.
Leert Arabisch = gaat moslim worden. Eet pita = steun aan ISIS. Etc... Het was zo'n achterlijke reactie waarvan ik er zonet op de fb pagina van HLN.be tientallen las, en dan kom er een of andere typische cliché-idioot dat hier eens herhalen. Laatst gewijzigd door Bhairav : 20 februari 2015 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Gelukkig spreekt hij nog met de doden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Begrijp het probleem niet.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Arabisch en Frans zijn foeitalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Linkje naar gevonden ... ![]() Toch bedankt voor uw reactie. ![]() p.s. Ik blijf in mijn bed liggen bij kiezingen en ik heb geen FB, zo zie je maar ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 februari 2015 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() حسنا، انها كانت دائما روح بسيط
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laurent is erop voorzien.
Hij heeft toch ook al een zoon met een moslimpeter? Beetje invloed in het koningshuis is ook altijd meegenomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou een mooi gebaar zijn als Laurent zich liet bekeren tot moslim, sjiitisch liefst, dan kan Mathille soennitisch worden en dan bewijzen we aan heel de wereld dat islam vrede is.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arabisch is een hele mooie taal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze zo onderling staan te roepen en te kreunen met veel dramatische gebaren zo met de armen in de lucht, dat vind ik uitzonderlijk grappig.
En dan dat accent als ze Nederlands praten, "a moedere eeft ne snor!" Altijd lachen geblazen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het argument van het hellend vlak kan dikwijls een drogreden inhouden. Meestal gebeurt dit in de volgende vorm: B is slecht omdat de kans op B verhoogt als A gebeurt, is A ook slecht Het is een drogreden wanneer het niet onomstotelijk vaststaat dat B uit A volgt, dus wanneer er geen redengevend verband tussen A en B bestaat. De spreker overdrijft de consequentie van A vaak schromelijk. Voorbeelden[bewerken] Als we homo's laten trouwen, laten we dieren later vast ook trouwen. Als we softdrugs toelaten, zullen we daarna ook wel de harddrugs tolereren. Als we politieke vluchtelingen toelaten, zullen ze ons op den duur overspoelen. Als we de snelheid beperken tot 70 km/u omdat dat veiliger is, waarom dan niet meteen tot 10 km/u, dat is nog veiliger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Laurant praat met de doden ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Hij praat met martelaars van IS. Nu goed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel een vraag en u doet een persoonlijke aanval naar mij.
Daar dit geen K & K is kan dit u strafpunten opleveren. Laatst gewijzigd door reservespeler : 20 februari 2015 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |