![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
| Bekijk resultaten enquête: Gaat de formatie écht landen? | |||
| Zeer zeker, en nog zeer snel ook! (V) partijen plat op de buik |
|
16 | 44,44% |
| Zeer zeker, maar het kon toch nog wat gaan duren. |
|
8 | 22,22% |
| Niet zo zeker, onvoorziene standpunten gaan de kop nog opsteken. |
|
4 | 11,11% |
| Waarschijnlijk niet, de verschillen duiken weer teveel op. |
|
5 | 13,89% |
| Zeer zeker niet |
|
3 | 8,33% |
| Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Burgemeester
|
Polleke?
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister
|
De kans dat het nu nog misloopt is miniem. De vlaamse partijen kunnen nu niet meer terug omdat ze al veel te ver geraakt zijn. Nu de boel nog opblazen betekend electroale zelfmoord. Maar volgens mij zal het nog wel even duren voor er een nieuwe volwaardige regering is.
Laatst gewijzigd door matthias999 : 30 september 2011 om 14:46. |
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
Definieer snel en nog even duren.
Eerder hebben ze al op 11 october gemikt. Laten we stellen dat als het hen voor 15 october lukt het snel is gegaan. |
|
|
|
|
#4 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Plat op de buik zijn ze allang gegaan. Enkel de afwerking zal nu nog volgen. Beetje schijnvertoning en zo. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In ieder geval spreken de onderhandelaars zelf al van een regering tegen November of zo. Dus reken er maar niet op dat er een regering is met Sinterklaas
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Voor alle duidelijkheid, ik heb het over de 4 vlamingen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 30 september 2011 om 14:59. |
||
|
|
|
|
#7 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door matthias999 : 30 september 2011 om 15:05. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Dat is Michel zijn openingsbod he.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze gaan er geraken en snel ook.
Ik heb wel geen zin om te stemmen in de enquete wegens te onnozele antwoorden. |
|
|
|
|
#10 |
|
Minister
|
Snel, dat durf ik te betwijfelen. Niet vergeten dat men nog over het allermoeilijkste (de begroting) moet onderhandelen dus zie ik pas een volwaardige regering rond november mogelijk.
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Eens te meer is ook deze post dus gewoon een bewijs van uw voortdurende banaliteit en infantiliteit. Heeft u dat écht nodig in uw leven of hoe moet ik dat inschatten? Een jeugdtrauma? U komt niet aan uw trekken in uw huwelijk? Een abusieve vader? Discussiëren is een zaak. Op een forum wordt al eens minder fraai omgesprongen met deze of gene bewoording, maar u maakt er gewoon iets vulgairs van. Ik zou u een andere hobby durven voorstellen. Het schijnt dat er een schrijnend tekort is aan ophalers en vervoerders van aal... U lijkt mij alvast de geknipte kandidaat! Doen! |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 30 september 2011 om 17:30. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 30 september 2011 om 17:34. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 september 2011 om 17:54. |
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ge weet wel ontwaakt verworpenen der aarde, ... dan voelt hij zich aangesproken en veert hij recht uit zijn hangmat. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Nee serieus, ik vind gewoon dat anencefaaltjes zich beter zouden onthouden... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Burgemeester
|
TskTsk,
Fijn te weten dat jullie zo over een discussie denken. Wel, dan wordt het maar eens hoog tijd dat ik eens andere fora ga opzoeken, misschien eentje waar nog normaal gediscussieerd kan worden, zonder dat een stel gefrustreerde flaminganten op de pik van gefrustreerde belgicisten trappen en visa versa. De reactie over deze post zegt meer over jullie infantiel, sociaal gedesoriënteerd en wereldvreemd denkwereldje dan over jullie politiek inzicht. Het is natuurlijk altijd gemakkelijker in alle anonimiteit op mede-members te bashen dan eens constructief een discussie te voeren. Waarschijnlijk iets teveel gepest geweest vroeger, en nu een onweerstaanbare drang om wraak te nemen? Of genaaid geweest door de maatschappij, die in alle waarschijnlijkheid, sneller dan u gewild had, doorhad dat zo'n idioot die enkel in staat is om anderen aan te vallen, weinig tot geen meerwaarde bijdraagt aan de samenleving? Wel, veel succes, u gaat het nodig hebben. Niet dat het jullie uiteraard één kloot uitmaakt, maar dit forum is weer een member armer. Véél gefrustreerd bashgenot allen, en een goed weekend |
|
|