![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...rijverbod.aspx
O-VLD is weeral goed bezig. Pleeg je een winkeldiefstal, dan kan het goed zijn dat je hiervoor een rijverbod krijgt.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus krijg je binnen kort als bejaarde vrouw, een rijverbod omdat je vuilzak te vroeg buiten stond en je kinderen geen kans hadden om hem nog even tussen het afzetten van hun kinderen bij de onthaalmoeder en het gaan werken even de vuilzak van hun oude moeder buiten te gaan zetten. Laatst nog zo'n klucht gehoord van een agente. Een oud man wiens rijbewijs is ingetrokken door de politierechter, die elke dag komt horen wanneer hij zijn rijbewijs terug krijgt, met zijn brommobiel, want hij heeft daarvoor geen rijbewijs nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In het artikel spreekt men nergens van een rijbewijs.
Kan men dan als fietser ook een rijverbod krijgen? Ik vermoed dat er ook fietsende dieven zijn, oa fietsendieven. Kijk eens aan: een fietsendief met rijverbod. Ik zie het zo al op HLN.be Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een politierechter kan dus wel je rijbewijs intrekken omdat je als voetganger naast het zebrapad oversteekt. Je zou er trouwens van versteld staan, hoe weinig criminelen er over een geldig rijbewijs beschikken. De meeste hebben reeds zolang rijverbod, dat ze nooit lang genoeg leven om hun rijbewijs nog terug te kunnen krijgen. Het voorstel van O-VLD zal dus geen enkele crimineel treffen, maar enkel de burger die per ongeluk door onoplettenheid een fout maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou graag komplete,snelle,eenduidige en VOLLEDIGE strafuitvoering zien van zaken die NU voor een rechtbank verschijnen en een oordeel krijgen...
Bestraft worden op punten die niks te maken hebben met hetgeen voorligt.....een beetje advokaat brandt dit plat tot op de grond en kan vervolgens waarschijnlijk zelfs een gans dossier laten in twijfel trekken ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 2 oktober 2011 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geeenrijbewijs
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Het is gewoon een openVLD tactiek om autodiefstallen tegen te gaan zonder die ene flik die zich met fietsdiefstallen bezig houdt ook nog bij de dienst autodiefstallen te steken. De dienst halskettingdiefstallen doen inkrimpen zien ze bij de liberalen ook niet zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan ook rijverbod krijgen als je geen rijbewijs hebt.
Mocht je later een rijbewijs halen, treedt het rijverbod op dat moment in.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daaar ikslechtziend ben , onomkeeerbaar ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Al bij al vind ik het geen slecht idee.
Maar als ik hoor hoeveel er rond rijden zonder rijbewijs of verzekering, vrees ik dat het een druppel op een hete plaat is. Ik ben eerder voorstander van een werkstraf. Er is genoeg te doen. En dan bedoel ik niet papiertjes oprapen of zo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of om een gauwdief zijn rijbewijs in te trekken. Of een wildplasser zijn rijbewijs intrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() wat is dat mss, een rijbewijs ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het flauwe zever allemaal. Rijverbod inplaats van gevangenis straf?
Kom waar gaan we naartoe. Een portie billenkoek of geen tv kijken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind jou een van de meest fantasierijke posters op dit forum.
Je knalt er maar vermoedens op los, en verkoopt ze als waarheden. Citaat:
Als je het recht ontzegt wordt om met alle voertuigen te rijden, dan mag je zelfs niet meer met een bromfietske van 25 per uur rijden, waarvoor je geen rijbewijs nodig hebt. Citaat:
Zoek het eens op voor mij. Citaat:
En in welke volgorde plegen zij dan hun feiten: eerst een aantal verkeersovertredingen waarbij ze hun rijbewijs verliezen, en dan wat overvallen op winkels of postkantoren ? Of verliezen ze hun rijbewijs in 't gevang ? Waar haal jij jouw waarheden ? Aan den toog van café Sportwereld, als ge zat zijt ? Citaat:
Noem zo eens een misdrijf ? (per ongeluk voor de derde keer een farde sigaretten onbetaald meeschoepen uit de Carrefour, of een paar schoenen uit den Brantano ?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En de meeste beginnen inderdaad met kleine feiten zoals door het rood oversteken en overdreven snelheid met hun brommer. En tussen die criminelen zit zelfs een veroordeelde moordenaar. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |