![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Om er zijn akkoord nader te komen toelichten...
Kwestie van de Vlaming nog wat meer te tergen met dat veronderstelde Nederlands van hem ? (Zum kotzen) Alle belgofonen zullen immers op dat moment wel naar de wedstrijd van de rode duivels aan het kijken zijn voor een ander verondersteld mirakel... |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de voetbalmatch zal toch interessanter zijn hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ja, dit is TV voor flaminganten en wallinganten die de Rode Duivels haten. Een misschien ook voor een verdwaalde homo.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oewaarde landgenoot,
ties om te zeg iek heb u vlaamen alle maal diek bij uw kloten... |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() De vragen (en antwoorden) zullen waarschijnlijk wel voorbereid zijn, anders zou hij niet uit z'n woorden kunnen komen.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Om naar zijn debiele kop te staren zet ik mijne tv nie op. Ik kijk dan nog liever naar een reportage over mest.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() jaja,alles zal wel voorgekauwd zijn eer zijn kop op tv komt,zie dat hij in schaamte valt...
Trouwens de euforie op brt al gezien ,hoe die sabine stond te wringen op hare stoel om te melden dat er een akkoord was... ![]() Ze kreeg bijna een erektie de sloor... ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lap jongens ik heb juist een nieuwe flatscreen van 120cm LED 3D, die zijne kop zal er helemaal afspatten, goed voor een nachtmerry. Ik denk dat ik het als picture in picture zal bekijken
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk gewoonlijk naar het nieuws om 19 h op de VRT. Vanavond kijk ik voor 1 keer op VTM. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Het is nochtans een mooie mens... voor zijn leeftijd...
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leve botox 300 euro per 6 maand om een verkiezing te winnen is toch wel een prikje
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 11 oktober 2011 om 17:28. |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje respect voor iemand die de euvele moed heeft om ondanks zijn nog onvolledige kennis van de taal toch een interview te ondergaan, in "prime time" nog wel,is wel op zijn plaats....
Respect hoeft niet af te hangen van politieke voorkeur....Ik herinner er aan dat meneer Di Rupo meermalen,in datzelfde interview,zijn respect voor BDW en de NVA-kiezer uitsprak,hoewel hij van die kant enkel oppositie kan verwachten( het politieke spel!).....Het water was gewoon te diep....no hard feelings... Laatst gewijzigd door kelt : 11 oktober 2011 om 18:24. |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij loopt al zestig jaar rond in België. Heeft meer dan dertig jaar politieke ervaring. En al meer dan twintig/vijfentwintig jaar Belgische politiek (én Europese politiek). Hij zou een Germaanse taal (Engels) perfect spreken (voor zover dat kan voor een Franstalige) want hij heeft ooit gewerkt in GB. Hij woont in België waar Nederlands de meest gesproken taal is. Hij ambieert het premierschap. Hij was quasi-zeker sinds meer dan 480 dagen dat hij de volgende premier van België zou worden. En dan vraag je respect voor hem omdat hij het NL onvoldoende machtig is ? Noegabollen !! Ik ken 'nieuwe Belgen' die minder lang dan 480 dagen in België wonen die véél beter NL spreken dan hem. En hij woont hier al ZESTIG JAAR. Eigenlijk verdient ie het niet om premier te worden van een land waarvan hij de belangrijkste taal amper te goei kan spreken.
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |