![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...-geboekt.dhtml
Ochottekes toch. Volgens mij is het nog dankzij nva dat we maar voor 100 % zijn gerold in plaats van 200 %. ![]() Als hij eerste minister wordt.. Dan wel niet de mijne.. Heb ZERO procent respect voor dieje italiaanse homo. Laatst gewijzigd door matthias999 : 11 oktober 2011 om 19:00. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() EN de regeringspartijen nog maar eens afstraffen de volgende verkiezingen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() resultaat...tjah
voor genez betekent het een "toffe job" voor de andere levenslang (afbetalen) voor di rupo een klantenkaart op het fontenas plein misschien wie zal het zeggen gewoon om te zeggen lijkt me nogal een slappe uitspraak voor een premier in zijn natte dromen 't een resultaat is het andere niet Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 oktober 2011 om 19:36. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ze zitten nu toch vrij dicht tegen de waterlijn tov vroeger
als het rund van de spa op de ark stapt dan is het eronder misschien kan la vandenbossche haar pruim nog eens vertonen op een affiche voor extra 0.1% Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 oktober 2011 om 19:39. |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk het niet.
We zullen nu enkele jaren intensieve Belgicistische propaganda krijgen om de Vlamingen te doen geloven dat deze staatshervorming toch wel een grote vooruitgang is en die Vlamingen zullen dat ook gaan geloven. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heeft de spa verse pruimen in de aanbieding misschien? hildegarde claes telt niet mee en mie struisvogels ook niet Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 oktober 2011 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() wat een gelul!
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Bartje kan Elio dankbaar zijn voor de tientallen splitsingen, van delen van de sociale zekerheid tot het huurrecht.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of Di Rupo en de onderhandelende partijen resultaat geboekt hebben, ja of neen, zal pas blijken bij de volgende verkiezingen.
Als die onderhandelende partijen de schijn hoog kunnen houden, dan hebben ze een klein kansje meer. Edoch ik vrees (niet) dat ze mekaar redelijk gauw in de haren zullen vliegen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat alle partijen uitspraken doen die lijken op verkiezingsuitspraken.
Vreemd, we lijken wel al 3 jaar in een verkiezingscampagne te vertoeven, nu is er een akkoord, en 't is nog zo...
#15 |
Minister-President
|
![]() Gebeurt al enkele jaren op zeker niveau en tot nu toe werkt het blijkbaar niet, integendeel.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 11 oktober 2011 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Het huurrecht, waarvoor je kan kiezen voor welke rechtbank je dit kan voorbrengen, m.a.w je kan kiezen tussen 2 verschillende huurrechten.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Den Strik heeft gelijk!!!! Met N-VA had HIJ nooit resultaat geboekt: nu heeft hij de sissy's allemaal naar zijn franco-neocommunistische pijpen laten dansen! Prachtig resultaat!
![]() ![]() ![]()
#19 |
Banneling
|
![]() Heb ik het nu goed begrepen? Sociale Zekerheid (dop) blijft federaal (60% door Vlamingen bijgedragen), maar hoeveel men controleert en hoe dikwijls men gaat schorsen mogen de gewesten zelf kiezen.
Als men dan weet dat ze in Wallonie voordien ook niks controleerden, is dit wel een hele stap vooruit voor de vlamingen... of zoiets? |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt om ons te proberen opbeuren maar we kunnen niet naast de feiten kijken. Ik wou echt dat ik je kon geloven, ik zou zelfs de blauwe pil willen nemen om in jou heerlijke wereld te leven.