![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vind je van het communitair akkoord? | |||
Geweldig! Dit is een copernicaanse ontwenteling. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,13% |
Goed, maar geen copernicaanse ontwenteling. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,45% |
Slecht, de vlamingen zijn (weer) gerold. |
![]() ![]() ![]() |
48 | 77,42% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Na 480 dagen hebben ze eindelijk een communitair akkoord bereikt over de staatshervorming. Zijn uw verwachtingen uitgekomen?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff, de voorakkoorden zijn enkel aandachtsafleiding. Politieke excuses.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw mening over het akkoord?
- Dat zal ik u weten te zeggen als ik het gelezen heb. En hoe lang doet u over 70 pagina's? - Dat zal ik weten wanneer ik er aan begonnen ben. En wanneer gaat u er aan beginnen? - Als ik tijd heb. Nu al le-gen-da-risch grappig. ![]()
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Enorme tijd- en energieverspilling.
En terwijl daarover gezeverd werd verarmden de inwoners en gingen twee grootbanken failliet: iedereen keek de andere kant op. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 oktober 2011 om 12:18. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En welke kant keek jij op, filo? Die van het grote rode rijk der Belgische natie die in de maak is?
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 12 oktober 2011 om 12:23. |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die teksten ga ik echt niet lezen.
Maar als Brusselaar ben ik tevreden over wat ik gehoord en gelezen heb. - Brussel zo goed als een volwaardig gewest; - De zes zo goed als bij Brussel; - vers geld. Spijtig dat de bedrijfsbelasting niet is overgeheveld naar de gewesten want dan zou ik helemaal in mijn handen wrijven. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
On-topic: Ik vind het, om bescheiden te blijven, wel geweldig dat er eindelijk een akkoord is. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als jij dit wanbeheer noemt, mij goed maar ik zelf noch mijn buren voelen dat zeker niet zo aan. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar is het akkoord goed?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat u met oogkleppen in je beschermde buurtje leeft is nu ook weer niet echt iets om trots op te zijn hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() "Le résultat, c’est un accord institutionnel qui stabilise notre pays et qui va enfin nous permettre de concentrer toute notre énergie sur le plus important, �* savoir l’amélioration de la vie des citoyens"
Wat is di Rupo toch lief voor de Belgen!!! |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik woon in Antwerpen, wat kan mij die klote BHV nu schelen.
Al is het wel altijd grappig om mensen als Van Aelst te zien schuimbekken. |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Op naar de zevende staatshervorming !
#20 |
Banneling
|
![]() "Bruxelles est quasi une Région �* part entière et refinancée, les six communes �* facilités sont potentiellement bruxelloises, le lien Wallonie-Bruxelles est garanti."
Dit is een analyse van Delvaux in de edito van Le Soir... Toont aan dat Maingain enkel maar opgevoerd wordt om de Vlamingen het gevoel te geven dat ze een goed akkoord binnengesleept hebben. |
![]() |