![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni "Huidig voorzitter van de partij en Volksvertegenwoordiger in het federale parlement. Deze man wordt, gezien de jongste peilingen, getipt als volgende minister-president van Vlaanderen. Hoe ziet hij het regeringswerk van een vernieuwde christen-democ |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Mijnheer Leterme
Wat vindt u van deze richtlijn. Of wuift u de problemen weg zoals Jean Luc die Mia devits bijna uit de zetel sloeg terwijl blazend dat ze een mistgordijn optrok. Dezelfde woorden en toon aannemend als Bolkestein zelf trouwens. U let toch een beetje op dat onze sociale zekerheid niet naar de verdoemenis wordt geholpen he. Ik heb geen zin om nog minder zekerheid te hebben in mijn job of om een hongerpremie te krijgen of voedselbons wanneer ik ontslagen zou worden. Ik ben als tiener nog beginnen werken als interimmer en er werd toen al geregeld geprofiteerd van mijn onervarenheid ( om vier uur 's morgens bellen, om zes uur beginnen en om 10 al gedaan wegens paniek, drie of twee dagen in de week enzo bvb) Jullie zijn wel onze verkozenen en moeten proberen het beste met ons voor te hebben he. Dank u |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik zal mijn vraag een beetje herformuleren zodat er misschien een duidelijk antwoord op gegeven kan worden. Moet het volgens u mogelijk zijn om de richtlijn Bolkestein nog inhoudlijk te veranderen. Is de cdh dit van plan in het europees parlement en zo ja hoe of waar en waarom.
Bedankt |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Neemt U mij niet kwalijk maar een maand geleden werd het dossier Bolkenstein reeds opgevraagd door CDenV die trouwens hebben deelgenomen aan de betoging in Brussel.
Als tweede punt wil ik met nadruk vermelden dat CDenV de enige partij is die de havens in hun progamma hebben opgenomen en ik weet U met zekerheid dat wij als havenarbeiders de steun hebben van de CDenV en er al gesprekken zijn gevoerd voor de toekomst |
![]() |