![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt een damespad op de Veluwe. Het dorpje Vierhouten wil er alles aan doen om de kuierende lesbo's met open armen te ontvangen.
Volgens de initiatiefnemers, de Stichting Damespad, is het wandelpad hard nodig. Voorzitter Rita Zwaan stelt dat er in grote steden voldoende uitgaansgelegenheden voor lesbische vrouwen zijn, maar op het platteland veel minder. Vrouwen van 30, 40 jaar zijn de discotheek ontgroeid. "Ze willen op een andere manier hun netwerk uitbreiden. Dat kan prima met zo'n wandelpad." Muziekje erbij: http://www.youtube.com/watch?v=uwOUgQASbe0 Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 19 oktober 2011 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er loopt een wanderpad van Maatricht naar Pieterburen. Dat heet het Pieterpad en is bijna 500 km lang. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pieterpad Dit pad gaat Het Pottenpad heten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt een Lesbisch wandelpad op de Veluwe:
dacht eeerst telezen Er komt een Lesbisch wandelpad op de Vangheluwe: ![]() Ach ,k wil een wandlepad vooor niet-gelovige !! Ach ,k wil een wandlepad vooor dikkemensen !! Ach ,k wil een wandlepad vooor magere mensen !! Ach ,k wil een wandlepad vooor BV's & BN's !! Zo'n Hokjesmentaliteoit ,om er het ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Lol
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zit een oude cowboy in een kroeg.
Er komt een vrouw naast hem zitten en vraagt: bent u een echte cowboy? De man zegt Yes ma'am. Ik heb een cowboyhoed, een paard, ik houd de koeien bij elkaar, ik gooi lasso, kan goed schieten. Ik ben een echte cowboy. Oh zegt de vrouw, ik ben lesbisch. Ik droom van vrouwen, ik zoen vrouwen, ik geniet van vrouwen en ik heb seks met vrouwen. Het is een tijdje stil. Dan komt er nog een man de kroeg binnen en die gaat aan de andere kant naast de oude cowboy aan de bar zitten, kijkt hem aan en vraagt: bent u een echte cowboy? De oude man zucht en zegt ja dat heb ik mijn hele leven gedacht maar ik hoor net dat ik lesbisch ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() En langs het tuinpad van m'n vader
Zag ik de hoge bomen staan Ik was een kind hoe kon ik weten Dat daar alleen maar potten voorbij zou gaan Of ook: Wat ruist daar in het struikgewas?
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 19 oktober 2011 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal adders daar op de Veluwe is behoorlijk toegenomen, zeker als ze ongewenst worden opgewarmd. Dar zijn het sissende serpenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() he he
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilde bessen zoeken in het Lesbos.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bestond er al niet zo'n wandelpad in Drogenbos?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() @ cookie monster: khad dat eigenlijk ook gelezen.
Ik zie echter het probleem niet. of is dat helemaal niet aan de orde? wandelpaden groot en klein, je zou daar maar een meisje zijn. hoort gij de speldjes in de verte klikken? Past maar op, of kunt beginnen likken! Ieder het zijn, maar er mag al eens mee gelachen worden, niet waar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Wat gebeurd er als ik als heteroseksuele man op dat pad ga wandelen?
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap het niet. Ik hoop dat er een aantal lesbische vrouwen op te wachten zat al vrees ik van niet.
|
![]() |
![]() |