![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Waarbij regimepartijen een loopje nemen met de democratie, een vlaamse minderheidsregering installeren.
Bent u zo getraumatiseert dat u maar laat begaan? Of zijn het typische kenmerken van een vlaming om laf en als voetveeg te dienen? Gaarne uw mening. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Vlaming zwijg, werk en betaal verder!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Een minderheidsregering leeft toch niet langer dan de oppositie wil.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Heb geen tijd werken moet ik doen.
Hou jij ze arm zei de paus tegen de koning, zal ik ze dom houden... In dit geval kunnen we de paus vervangen door onze o zo neutrale vlaamse media... |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zoek het allemaal maar eens op, hoeveel eeuwen lang het Vlaams grondgebied onder het bewind was van een ander land. Bezet, maar er nooit echt deel van uitmakend. Feitelijk is dat compleet het afgelopen millenium, meen ik mij te herinneren. Het zit er gewoon in. En da's tevens 1 van de redenen dat ik op N-VA stem. Ik mag dan niet akkoord gaan met alles dat ze zeggen, maar ik zie wel in dat het enkel via hen zal zijn dat we er uit breken. Enkel zij kunnen de onafhankelijkheid van Vlaanderen voor elkaar krijgen. Voor de rest is er geen schijn van kans. Dus, zolang ze steun nodig hebben, geef ik die.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoek eerst eens op wat een democratie is.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De PS zorgde daar destijds op tijd en stond dan wel voor... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 oktober 2011 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is in ieder geval wat de N-VA in de Vlaamse regering van plan is om te doen.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Hoeveel voorkeurstemmen moet een Vlaams politicus halen om federaal in de oppositie te belanden?
a) meer dan 200.000 b) meer dan 500.000 c) meer dan 700.000 |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Wie wil dat VL onafhankelijk wordt, moet gewoon op de traditionele partijen stemmen. Zij leggen resultaat voor: steeds minder België, steeds meer Vlaanderen. Je kan over de manier en de tijdsspanne twisten, maar niet over het resultaat.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Laat dat nu net de meest cruciale criteria zijn die een 'goed' van een 'minder goed' akkoord onderscheiden.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() O hai !
Vernedering is iets wat een vernederde, na een zekere tijd, aan gewend wordt, wat hij weet dat hij zonder die vernedering niets meer te eten heeft. Op een zekere manier leert hij er mee leven, om te overleven, en hij vreet het, tandenknarsend. Maar het blijft knagen, dag na dag, nacht na nacht, werkdag na werkdag, verloren Zondag na verloren Zondag. Maar hij overleeft. Hij geeft het zelfs door aan zijn kinderen en die vreten het ook, want ze weten niet beter. Ge geeft ze een schop in hun kont en ze bedanken U ervoor, ge spuwt ze in hun gezicht en ze zijn nog steeds dankbaar want ze hebben nog steeds te eten. Zo verging het in het achttiende-eeuwse Frankrijk. Het plebs vrat alle vernederingen tot de dag dat er geen brood meer was. De koningin zei toen dat, indien het plebs geen brood meer had, ze maar "brioche" dienden te eten. Lol. De rest van het verhaal is gekend. Nu heeft het vlaamse plebs nog steeds te eten, "Panem et circenses" (circenses = televisie voor debielen). Zolang dat er is, zal niets veranderen. De dag dat DAT er niets meer is, geen brood en geen spelen meer, pas DAN zullen de zeisen en hooivorken te voorschijn komen, NIET eerder. Zoals Vlaanderen er nu voor staat, zijn er nog steeds brood en spelen. De politiekers weten dat ook. Dus laten ze de Vlamingen juist DAT maar niets meer. En de Vlamingen laten zich verder vernederen. MAAR er komt een dag, ooit, ik weet niet wanneer, maar die dag komt er wel, dat er geen geld meer zal zijn voor brood en spelen. Pas DAN zal de Vlaamse Leeuw weer klauwen, doch niet eerder. Wat Walsch is, valsch is. Sla dood ! Jan. Laatst gewijzigd door JanJanssens : 15 oktober 2011 om 00:17. |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() O hai !
Ooit schreef een Fransman: "La vengeance est un plat qui se mange froid". Sir Conan Doyle schreef: 'Vengeance, my dear Watson, is sweet". Jan. |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ocharme toch, 7 miljoen Noord-Belgen zwichten onder het juk van 3 miljoen Zuid-Belgen en dit terwijl ze dan nog eens in de rijkste regio wonen. Zo'n volk verdient inderdaad geen onafhankelijkheid.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het is dan ook niet "het zelfbeschikkingsrecht der volkeren," de correcte vorm is, "het zelfbeschikkingsrecht der volkeren en het Hoofdstedelijke Gewest Brussel, behalve Vlaanderen."
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb je in een andere draad een vraag gesteld over deze ontmantelingsdoctrine, die je blijft ontwijken. Tot je dat doet mag ik gerust zeggen: bullshit.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |