![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paus wil dat Afrika optreedt tegen hekserij
zaterdag 29 oktober 2011, 20u24 Bron: dpa Auteur: edm http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111029_089 Mensne misbruiken of vermooorden = fout , logisch !!!! De paus magpreken , maaar indien meniet luistert , of nie geïnteresseeerd is ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 29 oktober 2011 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Toch, de duivel in Afrika gaan jagen als hij in 't Vaticaan zit, is dat wel zo'n goed idee?
![]() Satan Is in the Vatican, Catholic Exorcist Says Gabriele Amorth is niet zomaar de eerste de beste lang&zwartgerokte in het Vaticaan: Fr. Gabriele Amorth is the Chief Exorcist of Rome. He has performed hundreds of exorcisms over many years. He is the author of the best-selling book, An Exorcist Tells His Story. He is also the author of An Exorcist: More Stories. This excerpt, "The Power of Satan," is taken from An Exorcist Tells His Story (pages 25-36). Lees hier meer: http://www.ignatiusinsight.com/featu...rpt1_aug04.asp |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1. De paus heeft toch minstens evenveel te willen als elke andere mens? 2. Tegenover wie moet hij braaf zijn, tegenover jou? 3. Over welke moorden spreek je en over welk door deze paus gemaakt misbruik? Ik ben ook tegen hekserij, dus de paus heeft volgens mij gelijk, maar ik denk niet dat hekserij het grootste probleem is in Afrika. Ik veronderstel dat de paus dat ook wel beseft, maar dat weeral één uitspraak van hem door alle media opgeklopt wordt. Laatst gewijzigd door respublica : 30 oktober 2011 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
p.s. even een paar links toevoegen: http://www.maroc.nl/forums/religie/2...-hekserij.html http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=12457 http://www.rnw.nl/nederlands/article...heksenkinderen ![]() Laatst gewijzigd door Piero : 30 oktober 2011 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() ![]() Dus elke niet-Joodse Duitser van rond zijn leeftijd heeft niks te willen? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De paus mag m.i. wel tegen z'n christelijke volgelingen preken. Hekserij is nu eenmaal tegenstrijdig met het christendom. Laatst gewijzigd door Mam : 30 oktober 2011 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haast de gehele Duitse jeugd zat in de Hitlerjugend. Is het de schuld van die kinderen dat ze hun jeugd beleefden in Nazi-Duitsland? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De actualiteit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() 1°: http://www.thisislondon.co.uk/news/a...-by-priests.do
2° onderhoud van een ganse clerus en alle kerkgebouwen. Laatst gewijzigd door filosoof : 30 oktober 2011 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pak hem eens aan op de dingen waarop hij bekritiseerd kan worden, zoals zijn homohaat en hypocrisie, in plaats van steeds op hetzelfde weerlegde gezever als een kip zonder kop te fixeren. Er zijn genoeg dingen waarop men hem kan bekritiseren, dus waarom blijven er nog steeds mensen ditzelfde foutief ding gebruiken? ![]() Prachtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Staaf 'Gehele Duitse jeugd'
|
![]() |
![]() |