![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bent u jong, sportief en spankrachtig ?
En slaapt u graag in iets tent-achtig ? Kies snel een beroep bij de legertroep. 't Pensioen is immers fabelachtig... ![]() A gauche, ... gauche ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap, 'k werk weer bij de verkeerde
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 23 oktober 2011 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oud nieuws, heb het al vermeld in topic over het Benelux leger. Met volgende commentaar:
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...oor-leger.aspx In Nederland en Luxemburg zitten de soldaten hier wel op te wachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Junior heeft weer problemen met zijn eeuwig déja vu
Limericks, maar wat is het probleem hier echt nu? Is het niet betere jonge minusvaliden te pensioneren dan ze massaal dood in een oorlogsmassagraf te keren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en zitten thuis te kniezen De Crem trok er zijn neus voor op hen voor loodswerk te verkiezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien nog net genoeg voor anderhalve oen Nu kunnen ze nog in een zachtere job gaan werken. Beschadigd lijf en leden is geen probleem bij klerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() sta me toe om te zeggen dat die jonge militairen in kwestie niet stonden te wachten op hun pensioen. Die gasten zijn door hun medische ongeschiktheid verplicht op pensioen gezet door het leger. Zelfs al wilden (en konden ze nog perfect) een job uitoefenen binnen het leger als bvb burgerpersoneel, ze mochten niet. Hetzelfde geldt voor bvb het gebruik van de dienst externe mobiliteit: dat is een dienst die ervoor zorgt dat militairen op het einde van hun carriere in het leger, begeleidt worden naar een job in ofwel de privé ofwel een ambtenarenjob. Defensie weigert aan die mensen om deze dienst te gebruiken, ze moéten op pensioen.
Het is dus nogal kort door de bocht om op die gasten hun kap te zitten, want echt veel keuze hebben ze niet. De schuldige in het verhaal is defensie en niemand anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik zie het probleem niet
die gasten zijn binnen en kunnen geld bij winnen spijts een jaloerse forum-kwiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() binnen? Eenmaal op pensioen gezet, wordt hun pensioen berekend op hun aantal werkjaren. In hun geval dus zeer weinig. Daardoor vallen ze terug op het wettelijk minimum qua pensioen en dat is zeer laag. Denk je dat een jonge vader, pas gebouwd en zo, staat te dansen in zijn living omdat hij 1000 euro pensioen trekt per maand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Die jonge mensen zijn niet "op pensioen", die zitten in een verdomd triestig straatje zonder einde. In miserabele omstandigheden.
Ze hebben een handicap en krijgen er een aalmoes voor. Zoeken ze goed betaald werk dan zijn ze hun schadevergoeding (dat pensioen) voor altijd kwijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me echt geen reden om daarover zwaar te gaan grienen. Toen ik als langdurig werkloze dertig procent onder de armoedegrens zat mocht ik totaal niks presteren van betaald werk of ik kreeg op mijn bloot gat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Beste eno2,
'k had het over een goed betaald werk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze worden op rust gesteld met behoud van loon. op penbsioen gaan kan je pas na een aantal vereisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||