![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-Holding.dhtml
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
is het helemaal verloren.
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk gaan ze in vereffening. Nog liever een paar honderd miljoen bijbetalen om de vereffening te realiseren dan dat de bestuurders in geval van failissement voor de rechter moeten verschijnen.
De tsjeven hebben hun slag thuisgehaald en de bevriende politici kunnen weer opgelucht ademhalen. Anderzijds zie ik echt niet in wat dit item te maken heeft met de regeringsvorming. Matthias of Bokkenrijder weer zekers. Laatst gewijzigd door speurneus : 22 oktober 2011 om 13:55. |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als men hoort wie boter op zijn hoofd heeft, verbaast het me niet dat men de potjes wil gedekt houden!
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...la%20Politica/
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 22 oktober 2011 om 16:19. |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 oktober 2011 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dus: wens MIJ maar proficiat, want IK zal het land gered hebben ![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel blaas me .. een vlaams-populist komt tot hetzelfde besluit als ik.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Dat is zeker de honderste keer dat ik jou de kwalificatie onnozel manneke of nog meer kortweg onnozelaar zie uitdelen aan anderen. Denk je niet dat dat een beetje afdoet aan je zelfverklaarde vermeende elitaire cultuurniveau?
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 oktober 2011 om 10:40. |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als antwoord op "Zelfdestructieve kwiet" geüit door uw alter-ego (de man van 4 miljoen) vond ik het inderdaad een beetje zwakjes. "Dubbelovergehaalde rand-debiel" lijkt me meer gepast als antwoord op zoiets.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is: is het geneesbaar, en welke operatie komt daar dan aan te pas?
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 23 oktober 2011 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor mijn part maak jij jezelf alle onzin wijs die je maar wil. Tot nader order is Vlaanderen echter geen onafhankelijke staat en ben jij bijgevolg een Belgisch staatsburger. 't Is te zeggen een Belg. Je kan dat accepteren. Je kan dat ook ontkennen, desgevallend raad ik je aan om kort een blik te werpen op jouw identiteitskaart. Like it or not: ge zijt een Belg.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie je kans om jouw identiteitskaart in te scannen en op politics.be te publiceren. Ik ben zeker dat de talloze leden van dit forum je dan wel zullen helpen bij het vinden van de woorden "België Belgique Belgien Belgium" en het localiseren van de omschrijving van je nationaliteit.
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Denk 'buiten de doos', vlaams-populisten roemen er zichzelf op dat goed te kunnen, dat "buiten" gedoe. - Maak een foto met je iPhone, smartphone of wat voor foon je ook moge hebben - Typ de letterkes over (in goede volgorde liefst, en voor alle duidelijkheid de goede volgorde start bovenaan links) - Teken desnoods jouw identiteitskaart over in Paint - Lees je identiteitskaart luidop voor, registreer dit op video en plaats die dan op Youtube Doe wat je wil, maar wat je ook uitvreten zal, je bent een Belgisch staatsburger. Sneu, maar niettemin, Belg.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 oktober 2011 om 16:33. |
|
![]() |