Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 22 oktober 2011, 12:50   #1
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard akkoord over gemeentelijke holding

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-Holding.dhtml

Citaat:
De Vlaamse regering, de regio's en Dexia Bank hebben een akkoord bereikt dat een vereffening van de Gemeentelijke Holding moet toelaten.
Dat heeft Vlaams minister-president Kris Peeters vanmiddag gezegd na afloop van een kern van de Vlaamse regering over het dossier. De Vlaamse regering verwacht ook groen licht van de federale regering, omdat de door de federale regering aangereikte elementen in het akkoord verwerkt zijn.

Over de inhoud van het akkoord wilde Peeters nog niets kwijt. "We hebben er een goed oog in dat dit een totaalakkoord mogelijk maakt", aldus de Vlaamse minister-president.

Het is nu aan de raad van bestuur van de Gemeentelijke Holding om het voorstel voor een vrijwillige vereffening goed te keuren en meer details bekend te maken. (belga/mvl)
Joepie, België is nogmaals gered!
matthias999 is offline  
Oud 22 oktober 2011, 13:41   #2
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als we het nog een paar keer zo redden,
is het helemaal verloren.
Oud 22 oktober 2011, 13:52   #3
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Natuurlijk gaan ze in vereffening. Nog liever een paar honderd miljoen bijbetalen om de vereffening te realiseren dan dat de bestuurders in geval van failissement voor de rechter moeten verschijnen.
De tsjeven hebben hun slag thuisgehaald en de bevriende politici kunnen weer opgelucht ademhalen.
Anderzijds zie ik echt niet in wat dit item te maken heeft met de regeringsvorming. Matthias of Bokkenrijder weer zekers.

Laatst gewijzigd door speurneus : 22 oktober 2011 om 13:55.
speurneus is offline  
Oud 22 oktober 2011, 16:11   #4
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Als men hoort wie boter op zijn hoofd heeft, verbaast het me niet dat men de potjes wil gedekt houden!
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...la%20Politica/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 22 oktober 2011 om 16:19.
Bokkenreyder is offline  
Oud 22 oktober 2011, 17:09   #5
Shadowke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Als men hoort wie boter op zijn hoofd heeft, verbaast het me niet dat men de potjes wil gedekt houden!
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...la%20Politica/
tuurlijk!
Shadowke is offline  
Oud 22 oktober 2011, 17:56   #6
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht

Er is voor zover ik weet nog geen akkoord met de federale regering.
solidarnosc is offline  
Oud 22 oktober 2011, 18:50   #7
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zelfdestructieve kwiet. Tot nader order ben jij Belg, wees dus blij. Overigens is zaak rond die holding geen federale, maar een gewestelijke kwestie. Dus maak je borst maar nat, je o zo dierbare vlaamse hachje is gered, met medewerking van de vlaams-populistische ministers Bourgeois en vanje één twee drie .. Muyters

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 oktober 2011 om 18:54.
4x10E6 is offline  
Oud 22 oktober 2011, 18:59   #8
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Correctie: het ACW is gered. Voor de rest zullen wij in onze zak mogen tasten .

Dus: wens MIJ maar proficiat, want IK zal het land gered hebben
fonne is offline  
Oud 22 oktober 2011, 19:01   #9
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Correctie: het ACW is gered. Voor de rest zullen wij in onze zak mogen tasten .

Dus: wens MIJ maar proficiat, want IK zal het land gered hebben
Wel blaas me .. een vlaams-populist komt tot hetzelfde besluit als ik.

4x10E6 is offline  
Oud 23 oktober 2011, 09:30   #10
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Zelfdestructieve kwiet. Tot nader order ben jij Belg, wees dus blij. Overigens is zaak rond die holding geen federale, maar een gewestelijke kwestie. Dus maak je borst maar nat, je o zo dierbare vlaamse hachje is gered, met medewerking van de vlaams-populistische ministers Bourgeois en vanje één twee drie .. Muyters
Belg zijn wat is dat?
matthias999 is offline  
Oud 23 oktober 2011, 10:06   #11
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Onnozel rood manneke... Is dat enkel een zaak van het Vlaamse gewest?
freelancer is offline  
Oud 23 oktober 2011, 10:39   #12
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
...Onnozel rood manneke... Is dat enkel een zaak van het Vlaamse gewest?
Dat is zeker de honderste keer dat ik jou de kwalificatie onnozel manneke of nog meer kortweg onnozelaar zie uitdelen aan anderen. Denk je niet dat dat een beetje afdoet aan je zelfverklaarde vermeende elitaire cultuurniveau?

Laatst gewijzigd door eno2 : 23 oktober 2011 om 10:40.
eno2 is offline  
Oud 23 oktober 2011, 13:10   #13
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Dat is zeker de honderste keer dat ik jou de kwalificatie onnozel manneke of nog meer kortweg onnozelaar zie uitdelen aan anderen. Denk je niet dat dat een beetje afdoet aan je zelfverklaarde vermeende elitaire cultuurniveau?
Als antwoord op "Zelfdestructieve kwiet" geüit door uw alter-ego (de man van 4 miljoen) vond ik het inderdaad een beetje zwakjes. "Dubbelovergehaalde rand-debiel" lijkt me meer gepast als antwoord op zoiets.
fonne is offline  
Oud 23 oktober 2011, 13:11   #14
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Belg zijn wat is dat?
De vraag is: is het geneesbaar, en welke operatie komt daar dan aan te pas?
fonne is offline  
Oud 23 oktober 2011, 13:16   #15
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De vraag is: is het geneesbaar, en welke operatie komt daar dan aan te pas?
Als je die ene hersencel nog weghaalt, is hij niet meer levensvatbaar!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 23 oktober 2011 om 13:23.
Bokkenreyder is offline  
Oud 23 oktober 2011, 13:21   #16
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Belg zijn wat is dat?
Voor mijn part maak jij jezelf alle onzin wijs die je maar wil. Tot nader order is Vlaanderen echter geen onafhankelijke staat en ben jij bijgevolg een Belgisch staatsburger. 't Is te zeggen een Belg. Je kan dat accepteren. Je kan dat ook ontkennen, desgevallend raad ik je aan om kort een blik te werpen op jouw identiteitskaart. Like it or not: ge zijt een Belg.

4x10E6 is offline  
Oud 23 oktober 2011, 13:30   #17
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mijn part maak jij jezelf alle onzin wijs die je maar wil. Tot nader order is Vlaanderen echter geen onafhankelijke staat en ben jij bijgevolg een Belgisch staatsburger. 't Is te zeggen een Belg. Je kan dat accepteren. Je kan dat ook ontkennen, desgevallend raad ik je aan om kort een blik te werpen op jouw identiteitskaart. Like it or not: ge zijt een Belg.
Ik heb zojuist gekeken op mijn identiteitskaart en bij mij staat er inwoner van het Vlaams gewest, zonder kiesrechten.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 23 oktober 2011, 13:38   #18
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Ik heb zojuist gekeken op mijn identiteitskaart en bij mij staat er inwoner van het Vlaams gewest, zonder kiesrechten.
Fenomenaal Dirk.
Zie je kans om jouw identiteitskaart in te scannen en op politics.be te publiceren.
Ik ben zeker dat de talloze leden van dit forum je dan wel zullen helpen bij het vinden van de woorden "België Belgique Belgien Belgium" en het localiseren van de omschrijving van je nationaliteit.

4x10E6 is offline  
Oud 23 oktober 2011, 14:02   #19
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fenomenaal Dirk.
Zie je kans om jouw identiteitskaart in te scannen en op politics.be te publiceren.
Ik ben zeker dat de talloze leden van dit forum je dan wel zullen helpen bij het vinden van de woorden "België Belgique Belgien Belgium" en het localiseren van de omschrijving van je nationaliteit.
Ik heb hier geen scanner ter beschikking. Als ik de kans zie zal ik ze een van deze dagen inscannen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 23 oktober 2011, 16:25   #20
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Ik heb hier geen scanner ter beschikking. Als ik de kans zie zal ik ze een van deze dagen inscannen.
Dirk jong, je ontgoochelt me.
Denk 'buiten de doos', vlaams-populisten roemen er zichzelf op dat goed te kunnen, dat "buiten" gedoe.
- Maak een foto met je iPhone, smartphone of wat voor foon je ook moge hebben
- Typ de letterkes over (in goede volgorde liefst, en voor alle duidelijkheid de goede volgorde start bovenaan links)
- Teken desnoods jouw identiteitskaart over in Paint
- Lees je identiteitskaart luidop voor, registreer dit op video en plaats die dan op Youtube

Doe wat je wil, maar wat je ook uitvreten zal, je bent een Belgisch staatsburger. Sneu, maar niettemin, Belg.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 oktober 2011 om 16:33.
4x10E6 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be