![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Rechter slaat dochter: 'Ik heb niets verkeerds gedaan'
donderdag 03 november 2011 De Texaanse rechter William Adams bekent dat hij de man is in het filmpje waarin een vader zijn dochter met een broeksriem slaat. De beelden dateren van 2004, maar dochter Hillary plaatste ze nu pas op het internet, waar de video uitgroeide tot een viral. De rechter zit verveeld met de zaak, maar heeft naar eigen zeggen niets verkeerds gedaan. video VIDEO. 'Texaanse rechter geeft gehandicapte dochter rammeling' Adams werd geïnterviewd door de Zuid-Texaanse zender Kris-tv, toen hij zijn huis verliet. Hij zei niet in te willen gaan op de zaak, maar bevestigde wel dat hij de man in het filmpje was. 'Ja, dat was ik. Ik verloor mijn geduld, ik sloeg haar, haar moeder was erbij. Ze was niet gewond, het was lang geleden, zowat zes jaar. Ik excuseer me, maar meer wil ik er niet over zeggen. Zoals je kan vaststellen, is het leven me erg moeilijk gemaakt door dit kind.' Gezeten in zijn auto, ging hij nog even verder. 'In mijn ogen heb ik niets verkeerd gedaan. Ik heb enkel mijn kind een lesje geleerd, nadat ze betrapt was op stelen. Ik heb inderdaad mijn geduld verloren en ik heb me dan ook geëxcuseerd. Het is niet zo erg als het eruit ziet.' Geen wraak Hillary Adams zelf schreef bij de video dat ze 'het internet gebruikte om muziek en spelletjes aan te schaffen'. Ze liet ook weten dat haar moeder, die ook klappen uitdeelde, emotioneel mishandeld werd en geen schuld treft. De vrouw heeft inmiddels de rechter verlaten. Dochter Hillary zegt ook veel steun te hebben ontvangen sinds ze het filmpje op Youtube plaatste. Tegelijkertijd zegt ze er enigszins spijt van te hebben dat ze het filmpje openbaar heeft gemaakt. 'Ik voel toch wel een beetje spijt, omdat ik mijn vaders wangedrag heb onthuld, terwijl zoveel mensen dachten dat hij zo'n goed persoon was. Maar zoveel mensen vertellen me dat ik het juiste heb gedaan', aldus Hillary. 'Hij zou een rechter moeten zijn die een passend oordeel moet geven.' Ze benadrukt dat ze de video niet online heeft gezet uit wraak of in de hoop dat haar vader wordt gestraft. Ze heeft dat naar eigen zeggen gedaan om hem te dwingen hulp te zoeken. Hillary was zestien toen de mishandeling plaatsvond. Ze filmde de afstraffing in het geheim omdat ze aanvoelde dat er 'iets stond te gebeuren'. http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20111103_046 Wat een achterlijk misselijke kwal is dat. En dat is rechter? Gelijk ontslaan en laten doppen. Ze hoeft geen spijt te hebben het op video te laten zien. Dat is geen straf geven meer voor iets jatten das is mishandeling. Straf geven aan kind dat iets uitgevreten heeft kan ook anders, bv een maand geen zakgeld en dat spenderen om de schade te vergoeden. Goed dat die vrouw is weggegaan bij hem blijkt dus ook slachtoffer te zijn van zijn gedrag. Maja, te verwachten, die Amerikanen denken nog altijd dat ze in de wild-west leven, vooral die in Texas. Daar bestaat nog de doodstraf. Hoogtijd dat ze leren dat we in 2011 zijn en niet meer in 1800.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 3 november 2011 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Gehoord op FOX
Ziek, dat koppel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan die smerige taal niet meer horen!
Ziek land, ziek volk.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 3 november 2011 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Moedig van de vrouw om zo'n vent te verlaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() De vraag is waarom men dat filmpje pas 7 jaar later op het internet zet.
Mijn mening, een pak rammel op de poep door de ouders na een diefstal is beter dan een dode inbreker waarvan de familie zegt "het was toch zo'n brave".
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Voor hoeveel gaan we wedden dat die vent benoemt is door de republikeinen, en dat zijn (ex) vrouw lid is van die tea party toestanden.
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 3 november 2011 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je neit meer weet waarom, zij zal het wel weten. ![]() Waarom na 7 jaar? Voor mij speelt dat geen rol. Al is het 30 jaar geleden. Laatst gewijzigd door giserke : 3 november 2011 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gelukkig waren er toen nog geen verborgen camera's . Maar die gast werkte met de riem en in shifts. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Wat de vader zegt, dat ze dat deed omdat ze de auto moest terugbrengen. Maar wat is haar versie? En dat ze niet afkomt omwille van gerechtigheid en dat papa hulp nodig heeft. Dan had ze dat filmpje veel eerder gebruikt als dat de motivatie is.
Citaat:
Het is allemaal de schuld van de Flair. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 3 november 2011 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Wat een vraag. Hij klaagt zo'n fratsen aan, slimme. Jij daarentegen vergoelijkt ze.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Dus al die mensen die jaren later opbiechten dat ze afgeranseld (en verkracht) werden, doen dat uit wraak.
Ernstig blijven aub.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een 7 jarige een pets op de billen, omdat die een mars heeft meegepakt in de supermarkt kan ik me nog voorstellen. Maar om een 16 jarig jonge vrouw af te ranselen met een riem, en nog zo dom te zijn er videobeelden van te hebben, dat is gewoon te achterlijk dat zelfs een Papuaanse kannibaal meewarig het hoofd zou schudden. En uw eigen vrouw eenzelfde behandeling geven, da's al helemaal ziek. Vrouwen sla je gewoon niet. Langs de andere kant, er zijn gewoon mensen die gewoon smeken voor een goeie rammeling. Mannen of vrouwen. Maar dat doe je nog steeds niet met een riem, zweep of religieus voorgeschreven stok. En al helemaal niet als "opbouwende actie". Nu moet ik wel toegeven, 7 jaar na datum, en dan nog een meisje met een geestelijke achterstand, die dan nog zo'n excuus kan geven. Choreografie ergens?
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die vent is een verkozen rechter: Texas judge's daughter: Violence was regular occurrence Laatst gewijzigd door filosoof : 3 november 2011 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() In de VS kan zoiets leiden tot miljoenenboetes en vooral als het op de pc gebeurd van de vader.
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat hier niet over een verkrachting. Ga jij maar feestvieren over het feit dat je lieve palestijntjes kindjes laten ontploffen.
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() heb zelf 2x voor een rechter gestaan. Ik vrees dat er in hun opleiding (of ligt het aan hun opvoeding?) serieuze hiaten zitten. Nooit zulke arrogantie van dichtbij meegemaakt en die gasten hebben de waarheid in pacht en wie hen confronteert met exacte feiten die heeft er gelegen hoor. Je moet hen echt in de waan laten dat zij De Waarheid vertellen anders krijgt je't echt moeilijk
![]() Dat rechters in amerika in dezelfde waan leven verwonderd mij niet.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 3 november 2011 om 16:29. |
![]() |
![]() |