![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Wie is dat, de Euro maffia?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]()
![]() |
#4 |
|
![]() Als je het nog niet weet zul je het binnenkort wel merken!
Het zijn die, die met voorkennis sinds de toetreding van Griekenland, de Griekse torenhoge staatsschulden lekker verzwegen hebben en nu de Griekse werkende burger, in plaats van de "groten", laten opdraaien voor al hun politieke gekonkelfoes, bij de aansluiting van Griekenland. Troost je België komt ook aan de beurt en rapper dan je denkt. Nu kunnen ze het rijtje afgaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Ge gaat het mij toch eens precies moeten zeggen, want ik kom niet verder dan Reynders die het al wist en ik weet niet welk voordeel die er bij had.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Wie hij met allemaal bedoelde, zoek je zelf maar uit. Van de Belgische parlementairen heb ik echter niemand horen beweren, buiten Iefke dat hij het niet wist. Maar iedereen weet ondertussen, dat hij eigenlijk nog nooit iets geweten heeft, wat niet op zijn blackberry gespijkerd staat. ![]() Trouwens uit de rest van Europa is dat ook nergens ontkend. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De Eurofascisten. Ik ben een Euromaffioso. En volgens de draadtitel van Hot Marijke een Vierdewereldnazi.
![]() Mod beschouwt "Eurofascist" niet als een persoonlijk scheldwoord . Maakt deel uit van een serene discussie onder respectvolle forummers. De Eurofascist-schelder wint Ik ben door en door democraat en wens niet in verband gebracht te worden met fascisme. Daarom zal ik op dit Forum nooit meer het woord tot Pelgrim richten. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 november 2011 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van Dexia, dat wisten wij ook allemaal. En voorheen Fortis, dat ook natuurlijk. Zelfs de dioxine-kiekens: op voorhand geproefd. Alleen de ondergang van de vele communistische bolwerken die al gevallen zijn, en de schandalen die er waren ... dat wisten we niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Door de tekorten aan alle soorten energie nu, kunnen ze zelfs geen boycot meer uitvoeren tegen Rusland, zoals ze altijd gedaan hebben tijdens het ijzeren gordijn tijdperk.. Nu moeten ze gaan schooien bij de staats-kapitalist bij uitstek of hij aub het Westen wil voorzien van grondstoffen. Poetin is een goede leerling geweest van het kapitalisme en nu verwijt men hem dat hij dezelfde kapitalistische trucjes toepast. Beetje realist blijven aub. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens rond hoeveel er al rondrijden met de nieuwe nieuw-rode nummerplaat ... Wij zijn ferm gejost met de bankencrisis, daar niet van, maar ... fiasco .. zo ver zijn we nog niet hoor. Crisis ??? Weet gij hoeveel een ticketje voetbal hoogste klasse kost ? En zitten die stadions vol of niet ? Crisis ??? Weeg gij hoeveel een mobilhome kost, en weet ge hoeveel mensen er mee rondrijden? Zouden dat allemaal dokters en captains of industry zijn ? Aai donttink so.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gekochte al een pak minder en afbetaalde nog minder. Weet je wel poef, poef, poef en banken crisis. Het spelletje gaat gewoon door. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
En dankbaar dat we die maffiosi zijn. Vooral omdat de beurzen een half uurtje in de plus stonden. |
|
![]() |
![]() |