![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Een kwart zijn buitenlanders.
Dus blijft er 75% "belgen"..... juist. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dok en werk maar verder,onnozele belg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Je moet toch Belg zijn voor een toewijzing???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() maar bah neenk gij. ge moet zelfs de taal van de regio niet kennen.
En �*ls ge "belg" zijt en wèl perfect Nederlands kent, dan mag je achteraan aanschuiven en dan krijg je een appartement met vier slaapkamers als je kinderen allemaal getrouwd zijn. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 november 2011 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Een kwart van wat zijn buitenlanders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Welk deftig kansarm gezin wil er nu nog een woning bij een Sociale mij. De meeste ervan zijn al onder controle van het jong buitenlands gespuis dat zonder dralen het gemeenschappelijk materiaal vernielt en verloedert.
Bovendien, hebben ze het ook al door; dat 'allochtonen' liefst per kudden huist, waar niet graag vertegenwoordigers van andere soorten met andere Filosofische of religieuse overtuigingen zomaar welkom zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() @OilOnFire. Als racistische uitspraak kan dat wel tellen.
Laatst gewijzigd door artisjok : 12 november 2011 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Racistisch,komaan seg,ga eens kijken naar Gent,ganse straten zijn allochtoon,en als er nog een autochtoon woont,pesten ze die buiten.Hij zet zijn huis te koop en trekken de verkooppapers eraf.Zo met de eigenaar onder de prijs verkopen...Nonkel van mij kreeg er mee te maken.Ni teveel zeveren he artisjok. ik stel voor dat je je huis openzet voor de verrijkers,geef het voorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik raad u toch aan van eens de cijfers na te gaan,hoeveel brave inwijkelingen in het gevang zitten,en dat zonder de dubbele nationaliteiten mee te rekenen. Toch raar he,vroeger konden we onze deur openlaten en op een stoel voor de gevel praten met de buren.Nu moet je je huis beter beveiligen dan een kluis in de bank.De aard van de Belgen is gans anders geworden,allemaal gespuis...En racisten dat het zijn,ni te doen,ze willen abdoel zelfs niet groeten die met zijn dwangbuis voorbijkomt Laatst gewijzigd door cairn : 12 november 2011 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je ook nog antwoorden op mijn vraag : En alle allochtonen zijn "gespuis dat zonder dralen het gemeenschappelijk materiaal vernielt en verloedert"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bahneen,ik ben 200% voor de allochtonen,ook voor hun kleding,ik heb er geen enkel probleem mee.Van mij mogen ze steken,verkrachten,moorden,eisen zoveel ze willen,stenigen en ophangen....Allemaal oké voor mij,vooral als ze dat gaan doen in hun landen en er blijven.Oké. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maw...Dat ze hier opkrassen,want zelfs hun landen wil men ze niet terug.Toen men de gevangenissen opende ginder en sloot,bij gebrek aan gespuis,moet men er hier bijbouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En om op je vraag te antwoorden....
Neen niet alle allochtonen zijn gespuis die de boel vernielen... Je hebt geen last met chinezen,italianen,spanjaarden,portugezen,joden enz... Heb trouwens aangetrouwde kleinkinderen die italiaan zijn en spanjaard... Met "alle" allochtonen heb je geen last,zeker niet,wel met allachtonen,en met de nieuwste import uit het oostblok |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is mijn vraag dan toch te moeilijk. En alle allochtonen zijn "gespuis dat zonder dralen het gemeenschappelijk materiaal vernielt en verloedert"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() een kwart van de toewijzingen tiens.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=artisjok;5796589]Het aandeel allochtonen dat in de gevangenis verblijft is nog altijd een zeer klein deel van de allochtonen.
Kan je ook nog antwoorden op mijn vraag : En alle allochtonen zijn "gespuis dat zonder dralen het gemeenschappelijk materiaal vernielt en verloedert"?[/] Uw eerste stelling is compleet naast de bal geslagen en toont nogmaals de ontkenning van de realiteit ten voordele van het solidarisme. 2,75 miljoen van de 11 is allochtoon en een recente studie toonde aan dat 1/3 gevangenen illegaal (men spreekt dan zelfs nog niet van het totaal van de allochtonen, wat wss nog veel hoger ligt!) is. Trek dan de lijn door en je ziet gewoon dat de allochtonen een loopje nemen met de wet. Ik zeg niet allemaal zoals je vraagt maar pas een systeem toe zodanig dat je effectief kan bijdragen. Men kan eisen dat ze eerst een werkvergunning aanvragen voor een bepaalde periode en terugsturen. Jaar erop komen ze terug: kunnen ze zich integreren en het juiste taalgebruik aanleren, kom erin. Zoniet, buiten en buitenblijven. Er zijn landen die dit effectief toepassen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en in Antwerpen is het bijna de helft!
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het aandeel allochtonen dat in de gevangenis verblijft is nog altijd een zeer klein deel van de allochtonen.te toetsen een de realiteit heb je nodig : 1 het aantal allochtonen die in de gevangenis zitten. 2 het aantal allochtonen die in België verblijven. Citaat:
Citaat:
Immigranten die naar hier komen met een werkvergunning (kan grosso modo alleen voor knelpuntberoepen) worden niet teruggestuurd zo lang ze werk hebben. |
||||
![]() |
![]() |