![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
ik ben naar aanleiding van de laatste verkiezingen een beetje gaan rondkijken op het net en heb dit forum gevonden, chapeau voor de hoeveelheid info en discussies die hier te vinden zijn. Wat ik me afvroeg is wie volgens jullie tegenwoordig de goeie politici zijn, en hoe jullie dat argumenteren. Als ik hierover met mensen praat komt al te vaak het argument "sympathiek" op. Jammergenoeg weet ik zelf ook erg weinig hoe veel goed//slecht werk politici doen. Iemand met veel dossierkennis heeft & die uren hard werkt, kan ik eigenlijk niet onderscheiden van een mooiprater die er zijn voeten aan veegt. Vreemd genoeg lees ik meestal slechte commentaren als het over de eigenschappen van politici gaat ... er is een schandaal of er is in de media iets verkeerd gezegd geweest, etc etc Laten we het hier ns over de goeie dingen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Tja, ik hoop dat de mensen die zich geroepen voelen om iets negatief te zeggen, realiseren dat ze op deze manier een prachtkans missen om hun favoriete politicus te promoten.
negatieve reclame is ook reclame he ... als er hier twintig posts komen waarin ze filip de winter afbreken, dan zal zijnen naam het meeste blijven hangen bij de lezers denk ik 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is meer nodig om een goede politicus te zijn.
Dossierkennis, hard werken maar ook goed kunnen communiceren, goed kunnen leiden en vooral integer blijven. Uiteindelijk niet te verwaarlozen : tegen een stootje kunnen!! Dat zijn volgens mij de belangrijkste kwaliteiten om een goeie politicus te zijn. In ons land zijn er spijtig genoeg weinig politici die al deze karakteristieken hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Goeie politici, zijn mensen die echt aan de kant van hun kiezers staan, die het voor hen op elke mogelijke manier opnemen, die duidelijk zijn voor wat ze staan, en die niet afkomen met populisme en egocentrisme...
Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij kan je van de huidige grote partijen er maar één vinden die daarvoor in aanmerking komt... Namelijk... VLD, dat is de partij van het kapitaal, en zij blijven ook eeuwig trouw aan dat kapitaal, die zijn duidelijk... Hoewel ik natuurlijk nooit hun kant zou kiezen!!!
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() *up*
|
![]() |
![]() |