![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() de Onkelincxk mafia is bezig de horigen aan zich te binden
PS-schepen Van Gorp ontmoet Turks extreem-rechts De Schaarbeekse schepen Jean-Pierre Van Gorp, kandidaat op de PS-lijst aangevoerd door vicepremier Laurette Onkelinx, is ingegaan op een uitnodiging om een gesprek te hebben met een vzw die de Turkse extreem-rechtse partij MHP aanhangt. Van Gorp zegt daar geen problemen mee te hebben, zolang de organisatie geen waarden onderschrijft die lijnrecht tegenover de zijne staan. De ontmoeting tussen Van Gorp en de vzw Fédération turque de Belgique vond plaats begin juli. "Ik zie er geen kwaad in. Mijn kabinetchef van Turkse origine, die sterk links is, zei dat er geen probleem was om deze organisatie te ontmoeten", zegt Van Gorp. Volgens Van Gorp stelden de leden van de vzw zich "open en constructief" op tijdens de ontmoeting. "Wat betekent dat, extreem-rechts in Turkije? Dat is niet noodzakelijk hetzelfde als bij ons. Als mij gezegd was dat die mensen waarden onderschrijven die tegengesteld zijn aan die van mij, was ik niet gegaan", zegt hij. (belga/hln) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Naïef, zoals die hele PS. Maar misschien hebben ze goedkope werkkrachten nodig en bondgenoten in de EU die ook tegen regionalisme tot aan separatisme zijn, investeren in de toekomst dus?
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Extreem-rechts in Turkije noemen wij hier eerder links...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() wat verdienen ze in Turkije?Tweehonderd euro/maand?Drie vierhonderd?...Dan gaan die voor 600 direkt aan de slag hier.Tevreden en zonder pruttelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Turks rechts is wel degelijk extreem-rechts; iets vergelijkbaars kennen wij niet (meer) in Europa, moed houden dus ...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Turan http://nl.wikipedia.org/wiki/Panturkisme ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Ik ben geen aanhanger van de MHP, belange niet, maar men kan hen moeilijk met het "extreem rechts" die men hier kent vergelijken,of ook niet met het VB...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Willem ik zie geen enkel aanwijzing op uw fotos dat ze extreem rechts zouden zijn?
Wat is er zo extreem aan : Güney Azerbaycana özgürlük (Zuid Azerbaycan onafhankelijk!)??? Laatst gewijzigd door Mustius : 27 augustus 2006 om 00:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Vertel jij anders eens over "Turan" en vooral ook op welke delen van Europa Turkije volgens jou "recht" zou moeten hebben.
![]() |
![]() |
#12 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Wat is er verkeerd met dit kaartje? Het toont enkel de volkeren die hun oorsprong hebben in de Mongoolse steppen.
![]()
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Turan is een niet-bestaand land waarin alle Turken en Turkstalige volken verenigd zouden worden. Het land zou zich uit moeten strekken van Turkije of misschien wel vanaf Wenen tot aan de Laptevzee of diep in Siberië en het was een idee van de Jong-Turken en later ook van de Grijze Wolven.
![]() |