![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Alle provincies
Brepoels meeste voorkeurstemmen wat betreft opvolgers --- West-Vlaanderen (84%) Bourgeois 2e meeste voorkeurstemmen Limburg (86%) Bourgeois 3e Oost-Vlaanderen (68%) Bourgeois 4e Antwerpen (100%) Bourgeois 2e BHV (100%) Bourgeois 4e Te vrezen valt alleen de verdeling van de stemmen van Dehaene! |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bourgeois is verkozen voor Europa merk ik...
Als hij slim is, gaat hij echter in het VP zetelen (volgens de statuten mag hij toch geen minister worden), laat hij zijn EP zeteltje aan Brepoels, geeft hij zijn plaats op in de Kamer...
#3 |
Banneling
|
![]() volgens de statuten kan geert dat idd niet. Maar wie zegt dat ondertussen die statuten niet zijn aangepast nietwaar... Ik zie zoiets nog gebeuren, alhoewel dat ik het geen sleche zaak zou vinden dat een no-noncense figuur als de wever minister zou worden.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() de statuten zullen gewijzigd worden.
Overigens zou ik het onverstandig vinden Bart Dewever onmiddellijk minister te laten worden. |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zou vooral Helga Stevens graag als minister zien.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() we hebben er 6, kunnen ze alle zes meteen minister worden, heeft iedereen zijn zin
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De N-VA moet niet dezelfde stommiteit als de SP.A begaan, die Temsamani meteen tot staatssecretaris bombardeerden zonder dat die één minuut Kamer had gezien. |
|
![]() |