![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bij de volgende verkiezingen heten de pro-islam partijen | |||
Links. Links is immers gelijk aan dom. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 20,00% |
Links. Want anti-islam partijen zijn volgens de Gentse neo-fascistische rechters racistisch en worden dus verboden. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 43,33% |
Gewoon extreem-rechts. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 36,67% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat pro-islam links genoemd wordt is natuurlijk van de zotte. Islam is immers een fascistische stroming, gesticht zelfs door de slavenhandelaar Mohammed bin Abdullah. En dat noemt zich dan links.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het is jammer dat men geen persoonlijke beledigingen mag uiten op dit forum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
*linksen zijn dom: daar hangt een klein...waardeoordeel aan vast. Om gerust te zijn: we weten allemaal wie daar het vakje aan zal kruisen. *pro-islam ois dus links want volgens de rechters bla bla bla: ook daar hangt een lichtelijke vorm van ironie aanvast *extreem rechts: ook dat slaat als een varken op een banaan. Ik krijg niet de inrduk dat u hier serieus antwoord op wilt hebben. Of heb ik ongelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien het cgkr enkel rechtse partijen vervolgd, en aangezien men een dossier over het ael (of hoe ze tegenwoordig ook moge noemen - dossier dat ik trouwens betrouw, tenzij men terroristische aanslagen vermoed, maar dan is het een kwestie voor de staatsveiligheid) aan het samenstellen is, moeten de pro-islampartijen wel rechts zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
De Islam gelijk hetzelfde: dat er mensen zijn die de Islam aanhangen wil niet per definitie zeggen dat deze mensen slavendrijvers zijn. Wat een dikke bullshit. Dat is precies zo'n zelfde veralgemening als zeggen dat alle blondjes dom zijn omdat er misschien oooit een heel dom blond persoon voor iemand voeten liep en nu zou dan iedereen die blond is ook dom zijn. (ik wil hier geeeeeen cynische opmerkingen over! ![]() Een partij die de Islam niet per definitie uitsluit is hetgeen ik voor zou streven. Die niet gaat kijken naar godsdienst of achtergrond maar gewoon naar den mens zelf. Hoe zijig het ook klinken mag. En voordat iemand anders het gaat doen, ga ik nu op de blauwe knop drukken want deze hele thread hoort hioer volgens mij tegenwoordig niet meer thuis. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() U heeft met de Bijbvel niks te maken want u bent geen christen. Wel een islamiet? Neen, fdat lijkt me sterk. Ik gebruik dit voorbeeld om een vergelijking te maken met een andere vorm van geloof: eentje die in deze samenleving volledig is geaccepteerd ook al hangt eenieder dat geloof op zijn eigen manier aan.
Dat het gedachtengoed van een slavendrijver wordt aangehangen is in mijn vergelijking hetzelfde als het christendom aanhangen die van oorsprong ook mensen stenigde en homosexuelen uitkakten. Ook niet zo fraai dus. Het gaat erom iemand niet te veroordelen op zijn politieke, of religieuze achtergond. Omdat je niet iedereen over 1 kam kan scheren. Als dat links is, prima, dan sta ik daar 100% achter. Je hebt gelijk, het is een politieke kwesti. Maar wel sterk religieus getint. Ik heb voor de zekerheid de knop ingedwud en nu gaan we geduldig wachten of we hier weggehaald worden, okee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Deze vraag heeft totaal niets met religie te maken. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat zeg ik. Het gaat erom wat men doet (!) met zijn of haar geloof. Als er hier een verdwaalde christen rondwandelt die op een homo gaat kakken dan neem ik aan dat het gros van de mensheid ook denkt: dat zou toch niet meer mogen en hem dan met kak en al op het marktplein zet om m uit te lachen. Dus: achtergrond is iets wat je helaas maar gewoon meekrijgt. Daar heb je weinig over te vertellen. Welk geloof je aanhangt: daar kies je wel zelf voor. HOE je dat geloof aanhangt, dat is nog een derde. Ik zie geen kwaad in mensen die niet Jezus maar in Allah of Boeddha of Saibaba of het Walhalla geloven. Ook al zijn ze allemaal misschien van oorsprong zo proper niet. Zolang de Christenen, de Boedhisten, de Islamieten, de weet ik veel wat voor -istenen elkaar hier niet de kop in komen slaan vind ik het prima. Citaat:
Omdat, nogmaals, ik niet ben voor het extreem-rechtse aspekt van een religie. Net zoals ik ook niet ben voor het extreem-rechtse aspekt van het Christendom. Die het van oorsprong ook heeft, conservatief en wel. Ik vind alleen dat JE NIET IEDEREEN KAN BEOORDELEN OP RELIGIEUZE ACHTERGROND. En goed goed, dan mag deze thread hier blijven staan, zo je wilt. Deze vraag heeft totaal niets met religie te maken.[/quote] |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voetnoet. * Het is natuurlijk wat je onder "christendom" verstaat. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Gelukkig maar dat elk geloof kan evolueren, nietwaar? Citaat:
En juist hier gaat u in de fout: een Islamiet is niet per definitie een moslim-fascist. Dat noemt men: over 1 kam scheren. Kunt u van de buitenkant zien of een Islamiet kwaad in de zin heeft? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wel, men is nogal zeker dat-ie wel heeft bestaan, maar dat hij eerder een soort 'verlichte' sekteleider was. Un illuminé, zoals ze in het Frans zeggen.
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En natuurlijk kan een godsdienst (als deze niet gesticht is door "de laatste profeet" veranderen. Christendom en Islam zijn immers afsplitsingen van het Jodendom. Citaat:
Voor verduidelijking van mijn standpunt verwijs ik graag naar http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=16285 (kunnen gematigde moslims beter wel of niet atheist worden). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jongen, de enige narrowminded gerhersenspoelde zieligaards hier in dit rijke westen zijn de mensen die al van kindsaf aan te horen hebben gekregen dat de vreemdelingen de schuld zijn van al et kwaad in dit land. Dat is pas zielig. Alle moslims zijn fascisten. Juist. en alle Belgen zijn dom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||