![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Kan Yves Leterme een regering vormen? | |||
ja, zonder meer |
![]() ![]() ![]() |
10 | 45,45% |
ja. met de hulp van Dehaene en Co. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 54,55% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Naar het schijnt heeft Y. Leterme tot nu toe enkel eens een gemeenteraad bijengeschaard, is deze man wel volwaardig genoeg om een hele regering onder moeilijke omstandigheden ineen te steken?
Rare jongens die politiekers. Ik dacht dat een beetje ervaring in dit soort zaken op zijn minst evident is, maar blijkbaar hoeft zelfs dat niet. rare jongens.... Hopelijk heeft hij gisteren eens goed gefeest, want het zou wel eens voor een tijdje gedaan kunnen zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() U bent de "nee" vergeten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() leterme heeft zowel verschillende jaren in het vlaamse en in het federale parlement gezeten, oa als fractieleider. een regering samenstelling heeft hij nog niet gedaan, maar er zijn genoeg mensen in zijn partij waar hij wel raad aan kan vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Yves Leterme sterk genoeg???Jazeker,..om te foefelen , te prutsen ,te sjoemelen en zijn eigen zakken te vullen . ![]() Eigenbelang is het enige wat hem interesseert,..niet de belangen voor de bevolking! Scarlet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nog nooit in opspraak gekomen??? ![]() ![]() Het feit alleen al dat hij geen respect opbrengt voor een miljoen kiezers die voor een waardige partij als het VLAAMS BLOK hebben gekozen bewijst welk welk een soort hij eigenlijk maar is ![]() Laster en eerroof strafbaar?? ![]() ![]() Scarlet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af hoe CD&V op federaal vlak gaat besturen, terwijl deze op nationaal vlak zen 'coalitiepartners' moet bekritiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
ik denk dat je federaal en vlaams bedoeld. ik denk dat men nu eindelijk deze niveaus, samen met de bijhorende bevoegdheden apart moet houden. en eens wat minder op de man spelen, maar op de inhoud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb juist bewezen dat leterme een foefelaar,klungel en sjoemelaar is,..op uitleg voorgaande citaat,..maar daar zal jij als geestesgenoot wel geen oren willen naar hebben ![]() Scarlet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Non.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zowel Yves Leterme als Inge Vervotte zijn vlotte mediafiguren die zowel met lichaamstaal als woorden het heel goed kunnen uitleggen...
het is nogal gebeurd dat "het doen" heel wat moeilijker is als "het zeggen"... maar ja, ze verdienen krediet... voor mij zijn ze stukken beter als veel andere oudere ex-CVP'ers zijn... met kan enkel op daden en niet op woorden alleen oordelen... misschien kunnen ze het en dan wordt ik misschien fan ![]() ook Tindemans was heel goed voor de camera, maar minder in "het doen"... als minister en premier stapelde hij mislukkingen op... het enige waar hij wat kleine resultaten boekte was als minister van landbouw: o.a. de wet op de vogelvangst afschaffen...
![]() |
#14 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vermits jij naar mijn aanvoelen een voorstander van leterme bent zul jij dat niet willen geweten hebben,... ![]() Scarlet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ja, dat is de partij volgen zeker ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En weertal een gefrustreerde kalle ![]() Scarlet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb nog 2 torens te koop in New York anders, niet geinteresseerd ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik denk dat Leterme binnen 5 jaar nogal zal verschieten... bij de verkiezingen.
Hij zal paars overeind houden en de kiezer die nu het 'positieve alternatief' voor paars heeft gestemd zal dat met lede ogen aanzien. het kartel ging paars wegwerken en nu gaan ze paars eigenlijk depaneren. Ik denk, of neen ik ben er bijna zeker van dat vele kiezers (nog meer dus) volgende keer het 'minder positieve alternatief' gaan kiezen. Trouwens gezien hoe Sterckx op zondagavond al zichtbaar in Leterme zijne nol aan het boren was ('k kan der ook nie aan doen maar zo praten de mensen nu eenmaal he). Alles voor toch maar aan de macht te blijven... Oja der zal wel een rerering komen maar van de beloftes zal niet veel in huis komen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() De vraag is durft hij een regering met het blok aan en is hij sterk genoeg om zijn kiezers niet te bedriegen door in zee te gaan met wat de kiezer heeft afgestraft en afgewezen.
|
![]() |
![]() |