![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet mijn partij en al helemaal niet mijn politicus..
Maar door beelden dusdanig te monteren kan een heel verkeerd beeld ontstaan. http://www.youtube.com/watch?v=zHeVWc6gt1E Desbetreffende uitzending: http://nos.nl/video/311762-dion-grau...commissie.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De dame uit de eerste video heeft overigens een heel irritante manier van spreken. Laatst gewijzigd door mkb : 22 november 2011 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allochtoonse - eigenwijs en irritant tot op het bot. Ga maar eens een rondje vragen stellen bij het CIV. Daat zijn ze dol op allochtoonse juffrouwen. (Albayrak) Maar niet heus.
Ik hoor van mijn broer dat Groen Links, PvdA, D66 en SP gezamenlijk iets willen ondernemen tegen het PVV. We weten hoe dergelijke politieke spelletjes op touw wordt gezet van eerdere pogingen van het lamlendige PvdA. Die pogingen die overigens beloond werden met een fors zetelverlies en een verhitte interne strijd om de macht. D66 is een partij van de lafaards en de elitaire elite die zich progressief waant, het type Joris Voorhoeve elite die waar ze komen een hoop ellende en chaos achterlaat. Van de SP vind ik het jammer dat ze zich bij dit politieke schorriemorrie hebben aangesloten maar ik begrijp dat PVV een behoorlijke politieke concurrent is en dat een flink deel van het SP electoraat is gedeserteerd naar de kant van PVV. Het zij zo. Van GL weten we wat het is. Oude communisten met nog steeds dezelfde bedillerige drang naar enige populariteit. Die ze zeker hebben in de kringen van de krakers en ander schotschuw wouldbe wereldverbeteraars. De politieke koek en de vette baantjes komen terecht bij de gevestigde partijen en daarom kan Wilders nooit die politieke figuren aantrekken die mogelijkerwijze een stevige basis vormen voor een greep naar de eerste plek binnen de politiek. Want hier moet je het wel eens zijn met de linkse rakkers, lieden als Graus zijn politiek bepaald geen zwaargewichten. Datzelfde euvel - in mindere mate - trof ook Fortuijn. Maar die had tenminste nog mensen van een zeker kaliber achter zich ook al waren het geboren ruziezoekers. Want: partijen gaan niet ten onder door politieke miskleunen maar door onderlinge messenstekerij.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 23 november 2011 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk overgens dat geen enkele partij ooit met de SP in zee wil. |
|
![]() |
![]() |