![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() What a Turkey! Outrage as Obama Leaves God Out of His Thanksgiving Address
Why ???? http://www.dailymail.co.uk/news/arti...g-address.html Obama Leaves God out of Thanksgiving Speech, Riles Critics http://news.yahoo.com/obama-leaves-g...173023786.html Citaat:
iets da nie bestaaat , dan tochlogisch omnie te noemen/bedanke !!!!!!! Netzelfsde als bidden vooor ofna eten !!!! Anders Vooortaan als k restaurant/frituuur/cafe ga , betalne via biddenn , benbenieuwd !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Er zijn nog veel gelovigen in Amerika, en 't is deel van de traditie daar. Om het echt neutraal te maken, zou er een hoop omgevormd moeten worden.
Hier hebben wij ook een Te Deum, wordt er Sinterklaas gevierd, etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat men zichom zoiet zichdrukt maaakt ?!?!
Watscheeelt bij demensheid ???? Overal moezt fgelooof ergns in geduwd worden , ruimteschepne (bv:voyager) , tv , radiuo , krant , eten , aarde ,.... Nietr gelovige worden (zo)gediscrimineeerd !!!! Waarommoeten gelovige perse hezt vooor't zegge hebben , ofhet laatste woord hebbben ?????? Of jhe nou geloooft of niet , wie is de betere ???? Wij aaardlingen leven met z' allen op dezeplaneeet , help die om zeeep , .... enwat dan ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() heeft cookiemonster een schrijfprobleem of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Kan geen kwaad. 30 a 40 procent van de republikeinen denkt toch al dat hij moslim is en in kenya geboren is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ach ja, de Amerikanen ook. In hun linkerhand zwaaien ze met de bijbel en in hun rechter met de atlas. En in beide geloven ze even hard. Nochtans kan je geen twee boeken vinden die elkaar meer tegen spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Zolang hij maar niet begint te vertellen dat God wilt dat de rijken geen belastingen enzo moeten betalen.
Obama vertelt wel dat God zijn banenplan ook wilt http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...plan-ook.dhtml Nu we hier toch bij Godsdienst en levensovertuiging zitten: ten tijde van de dagen des oordeels zal het Beest zich voordoen als zijnde God.
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
On-topic: hij geeft de gratie aan een kalkoen. Een kalkoen. Ik vind ook dat hij god had moeten vernoemen. En een tabbaard aandoen en een mijter op zijn hoofd zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"In God We Trust" is uit de jaren '50, maar durf daar maar eens aan te komen als "damned liberal atheist scum who wants to ruin everything the founding fathers created". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Zucht... De Amerikanen...
Net alsof dat hun eerste zorg is momenteel ![]()
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() De bijbel <=> Atlas Shrugged van Rand De twee meest verkochte boeken in de VS. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 26 november 2011 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Heel vaak valt de Mens ten prooi aan zulke invented traditions. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de invloed van dat boek lijkt me toch niet al te groot. Er is héél veel kritiek op gekomen uit de academische wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() List of best-selling single-volume books
[edit] More than 100 million copies Book Author(s) Genre Original language First published Approximate sales A Tale of Two Cities Charles Dickens Historical fiction English 1859 200 million[1] Le Petit Prince (The Little Prince) Antoine de Saint-Exupéry Fantasy French 1943 200 million[2] Tolkien staat derdes |
![]() |
![]() |