![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() Met spijt in het hart laat ik u geworden dat de spiksplinternieuwe partij " Blacksnow" de geest heeft gegeven. In totaal kwamen 7 telefoontjes binnen , dan nog met een onbekend nummer.Met die 7 zullen we waarschijnlijk niet de kiesdrempel halen van 5 %.
Geachte heer Burgemeester Zodus werd beslist zowel de partij " Blacksnow" als de vzw "Infinity" te ontbinden. Ook stelde ik vast dat mijn rekeningnummer bij Dexia ineens wordt geblokkeerd zonder enige reden. Ook de andere rekening bij recordbank op naam van De Pue Cecilia is geblokkeerd. Vandaar dat ik een eenvoudige conclusie trek, nl.iedereen is tevreden in deze stad en dit land en ik ga dat dus ook proberen te zijn. Politiek is blijkbaar niet aan mij besteed. U houdt het niet voor mogelijk maar mijn eigen moeder werd bedreigd met de dood indien ik zou verder zou doen met deze partij. Dit is het mij allemaal niet waard. Mijn intenties zijn om terug te keren naar mijn roots " Merelbeke". Daar zeggen de mensen nog spontaan een goeiendag op straat. Daar heb ik ook nog veel echte vrienden. Veel succes in uw verdere politieke carriere. Deze beslissing is definitief en onomkeerbaar. Hoogachtend P.S. Ik ga zelfs meer zeggen, ik zou nu niet graag i!n uw positie zijn. Maar ja , verantwoordelijkheid daar kies je voor en die moet je dan ook dragen, en dat is net hetgene waar ik nog niet rijp voor ben. Bron: politics.be