![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lap...
Het gaat goed! De Vlaamse regering heeft prima werk geleverd! De belastingen gaan omlaag! Alles gratis... 2 dagen na de verkiezingen komt de ontnuchtering al: LETERME VRAAGT ADVIES VAN REKENHOF �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* Vlaams informateur Yves Leterme heeft de top van de Vlaamse administratie ontvangen. Om alle polemiek over de financiële situatie van de Vlaamse regering te vermijden, vraagt Leterme hierover een bijkomend advies van het Rekenhof. Eerder was al uitgelekt dat de admini- stratie van Financiën waarschuwde dat de financiële ademruimte beperkt is. Dit jaar zou er een begrotingstekort dreigen van 100 miljoen euro, terwijl er eigenlijk een overschot van 400 miljoen zou moeten zijn om de overheidsschuld af te bouwen. Minister van Begroting Van Mechelen spreekt de cijfers tegen.
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]()