Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2002, 15:30   #1
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

[size=7]Gezocht[/size]: kandidaat om op de VLD-senaatslijst te staan.

Profielbeschrijving: Bent U voor een confederaal België, of ertegen? Moet de koning een ceremoniële functie hebben (of zelfs gans afgeschaft?), of is het goed zoals het nu is? Moet soft-drugs gelegaliseerd worden, of kan daar absoluut geen sprake van zijn? Bent U voor of tegen de snel-Belgwet? Voor of tegen het gemeentelijk migrantenstemrecht? Zijn de groenen voor U een mogelijke coalitiepartner of loopt U er in een boog omheen? Voor of tegen het cordon sanitaire?

Heeft U telkens een standpunt ingenomen? Proficiat! U komt in aanmerking om bij onze partij te komen. Ervaring in de politiek is niet vereist. BV-lidmaatschap wordt ten zeerste gewaardeerd!

Stuur Uw kandidatuur naar [email protected] en vervoeg ons om het ook over de laatste punten oneens te worden. De VLD: partij van de burger (die het onderling oneens is)!
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2002, 22:41   #2
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
[size=7]Gezocht[/size]: kandidaat om op de VLD-senaatslijst te staan.

Profielbeschrijving: Bent U voor een confederaal België, of ertegen? Moet de koning een ceremoniële functie hebben (of zelfs gans afgeschaft?), of is het goed zoals het nu is? Moet soft-drugs gelegaliseerd worden, of kan daar absoluut geen sprake van zijn? Bent U voor of tegen de snel-Belgwet? Voor of tegen het gemeentelijk migrantenstemrecht? Zijn de groenen voor U een mogelijke coalitiepartner of loopt U er in een boog omheen? Voor of tegen het cordon sanitaire?

Heeft U telkens een standpunt ingenomen? Proficiat! U komt in aanmerking om bij onze partij te komen. Ervaring in de politiek is niet vereist. BV-lidmaatschap wordt ten zeerste gewaardeerd!

Stuur Uw kandidatuur naar [email protected] en vervoeg ons om het ook over de laatste punten oneens te worden. De VLD: partij van de burger (die het onderling oneens is)!
Prachtig, S.! Mag ik dit onderwerp en je tekst lenen om het op een ander forum te zetten?
Luddo
Oud 28 december 2002, 22:49   #3
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Als U der maar geen Blok-propaganda van maakt.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2002, 23:43   #4
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Als U der maar geen Blok-propaganda van maakt.
Nee hoor! Ik zet het er op zoals jij het geschreven hebt, met de vermelding dat ik het van jou geleend heb! Bedankt! (Het gaat naar Politics.info). En ik laat de natuur zijn werk doen! Alvast bedankt!
Oud 27 december 2011, 15:12   #5
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard Gezocht !

Ik ben op zoek naar een leescafé in Antwerpen zodat ik wat tussen mensen kan lezen. Ik ben ooit eentje een paar keer voorbij gelopen maar ofwel heb ik de locatie verkeerd voor ofwel is het failliet en gesloten.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 19:42   #6
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Ik ben op zoek naar een leescafé in Antwerpen zodat ik wat tussen mensen kan lezen. Ik ben ooit eentje een paar keer voorbij gelopen maar ofwel heb ik de locatie verkeerd voor ofwel is het failliet en gesloten.
Serieus?
De Kubus ()
of Revista is ook wel tof (met gratis wifi)
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 20:42   #7
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

De kubus is aan permeke zeker ? Lijkt me wat groot en druk maar zal daar toch maar eens de sfeer gaan opsnuiven.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2011, 21:55   #8
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
De kubus is aan permeke zeker ? Lijkt me wat groot en druk maar zal daar toch maar eens de sfeer gaan opsnuiven.
Oei, de kubus was eigenlijk als grap bedoelt. Ik ben daar zelf nooit binnen geweest, dus weet niet of het deugt.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2012, 22:29   #9
Vlanin
Banneling

Standaard

Coinmachine
Vlanin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be