![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Godsdienst quotum ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() om de eigenheid te behouden van de eigen cultuur , vinden jullie dat er een godsdienst quotum moet komen voor "niet cultuur gebonden godsdiensten" ? bvb 5% of zo ...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je eens wat meer uitleg geven? Wat bedoel je met die quotum?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Lijkt me niet de beste oplossing. Verbiedt eerst maar huwelijken tussen neef en nicht. Dat scheelt al 50 % van de importhuwelijken.
Een quotum voor "niet-cultuur gebonden godsdiensten". Stel dat er in Afrika of zo een echte profeet op staat i.p.v. die epilepsie patienten Paulus en Mohammed met hun "goddelijke" visioenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en trek dat maar door naar niet cultuur gebonden winkels en restaurants ook ('t is toch vooral in chinese restaurants en pittabars dat de inspectie misdadige toestanden ziet, hou het Vlaamse Volk rein en gezond!)
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |