![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beste mensen,
Paars is koning in chaos. Chaos rond Coveliers Chaos rond de ghucht chaos rond migrantenstemrecht SP.a dreigt om uit de federale regering te stappen als SP.a niet in de vlaamse regering vertegenwoordigd zal zijn. SP.a dreigt met chaos. SP.a is koning der gratis weg geven van allerhande zaken. Zo kregen we 100KWh stroom gratis per jaar. Door deze gratis maatregel kost onze stroom om 30 euro MEER per jaar. SP.a heeft de goedkeuring gegeven om volgend jaar nog eens een taks te heffen van 25 euro. We betalen die gratis stroom dan maar liefst 55 euro duurder. N-VA en CD&V kondigen geen stunts aan. Ze willen terug naar de tijd van de echte serieuze politicus. Ze zijn net als ik het populisme van SP.a beu. Ik zou nog uren kunnen doorgaan hier. Maar ik roep nu iedereen op om voor N-VA te stemmen. CD&V/ N-VA is lijst nummer 8 Even de lijsten verduidelijken: Ik vraag u om steeds op de eerste 2 N-VA kandidaten een voorkeurstem te geven. Lijst antwerpen: 4: Bart De Wever (zeer intelligent man) 8: Chris van Dijck 18: Goedele vermeiren 23: Inge Faes Lijst Brussel: 5: Jo Ory Lijst Limburg: 5: Jan Peumans 10: Annette Stulens Lijst Oost Vlaanderen: 4: Helga Stevens 7: Marius Meremans 18: Danny Denayer 21: Rik De Vis Lijst Vlaas Brabant: 5: Mark Demesmaeker 10: Els Demol 15: Willy Segers Lijst West Vlaanderen: 2: Geert Bourgeois 8: Lieve Vanhoutte 18: An Capoen Geef uw vlaamse stem ook in Europa: 10: Flor Van Noppen 14: Geert Bourgeois Ik dank iedereen die de paars-groene meerderheid wil breken. Paars: Pest voor vlaanderen --- Eventjes een foutje aangepast in de lijstvorming |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() volgende keer misschien
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Never!
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Voor het vlaams blok stemmen helpt niet.
VB komt niet aan de macht. N-VA kan mee besturen als Paars-groen doorbroken word. Beste Ipod, dat u nooit op n-va wil stemmen is uw vrije keuze. Maar ik hoop niet dat ge voor paars-groen gaat stemmen. Ze hebben meer slecht dan goed gedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Is het de bedoeling dat iedere partij hier zijn militanten nog eens loslaat voor D-Day?
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Er staat twee maal Oost-Vlaanderen er is nog een deel van vlaanderen hoor.
Het ligt meer naar het westen (meer naar de zee toe moest je het noorden kwijt zijn ![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() [quote="Ive De Beckker"]Voor het vlaams blok stemmen helpt niet.
VB komt niet aan de macht. quote] Nee, dat komt waarschijnlijk door het immense RESPECT dat de CD&V partijleiding voor de blokkers heeft en voor de 47 % van haar achterban die een coalitie wel zien zitten. ![]() De CD&V houdt er een eigenaardige invulling van het begrip RESPECT op na wat die mensen betreft, en dat zijn er geen handvol, maar SAMEN meer dan 1 miljoen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben persoonlijk tegenstander van het cordon.
Als cd&V/n-va samen emt vlaams blok de grootste coalitie is moet dit gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() banee gij, stem allemaal Vlaams Blok
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
waarom zetten jullie dan geen druk op de partijtop van N-VA???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Vind ik ook ![]() Hmmm orange/ zwart met Geel / zwart welke kleur heb je dan ? Passie vrucht ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat het "Vlaams Kartel" CD&V en N-VA een schot in de roos is
bewijzen de uitspraken van Verhofstadt. De aanvallen van Verhofstadt naar Geert en N-VA zijn de beste propaganda voor het "Vlaams Kartel" De Vlaamse eisen werden deze dagen meer dan ooit besproken in de media. NEEN aan de Waalse dominantie als antwoord op de NON,NON,NON van de Waalse partijvoorzitters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() de NVA zijn maar gatlekkertjes van de CD&V, er is dus maar één alternatief ; Vlaams Blok
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mc Mullem
Schelden zonder inhoud. Als Vlaanderen een stap vooruit wil zetten zal het enkel kunnen gebeuren via het Vlaams kartel. De unitaire staat is dank zij de VU , die de CVP onder druk zette omgebouwd tot een federale staat. Nu is het aan het Vlaams Kartel om verdere stappen te zetten in de Vlaamse ontvoogdingsstrijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Ik geloof nooit dat het Vlaams Blok ooit meer dan 50% zal halen.
Dus een alternatief? Ze komen nooit in de regering. Als je uw stem geeft aan N-VA is de kans op een echt vlaams beleid groter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() En wie denk je dat brabant heeft kunnen splitsen?
Geen VLD en geen SP.a Dat was CVP werk. Een goede stap in de richting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |