![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Rijmpjes, deel 1. 4.35m
![]() Aardig toch, of niet? (Sinds een tijdje probeer ik video's te maken, zoals ook deze. Deze is gemaakt met windows movie maker. Volgens mij is het aardig gelukt, behalve dat het begin misschien iets te traag is, en de pauzes tussen de tekstjes ...) Laatst gewijzigd door ron kreike : 29 juli 2011 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed gedaan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dank je voor het compliment.
Intussen verbeterde ik vorig video'tje en maakte Rijmpjes, deel 1 4m met rijmpjes en korte gedichtjes die ik meer dan 10 jaar geleden schreef. Sinds een paar weken ben ik af en toe ook aan het knutselen met karaoke. En gisteren zette ik Karaoke-medley 1 5.35m op youtube, oa met Something stupid ... Ik heb wel zin om meer karaoke-liedjes te gaan zingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Technisch wel zeer knap gedaan vind ik..
De rijmpjes niet zo erg. Na Junior Descartes en Eno2 nu Ron Kreike Oh wat ben ik blij: weer er eentje bij. Kunnen we elkaar bevruchten en hier onze caramellen luchten |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zojuist zette ik 'n rijmend verhaaltje op youtube.
En weer: de kwaliteit is niet optimaal maar oefening baart kunst, toch? Ongevierd acteur en De overspannen man. 2.59m Aardig toch, of niet? Laatst gewijzigd door ron kreike : 17 oktober 2011 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid