Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 januari 2012, 22:09   #1
Straatplan
Banneling

Standaard Gebanned zonder de rede te weten.

Beste moderatie.
Ik heb een keer hier een account aangemaakt met de naam Ontwetende 123 en daarmee ben ik gebanned omdat ik volgens sommige of wie dan ook een dubbelnick zou zijn. Maar ik ben juist alles behalve een dubbelnick, en ik vind dit forum juist erg intressant. Ik zou daarom graag willen horen waarom ik als een dubbelnick werd gezien, en of dit misschien rechtgezet kan worden aangezien ik dus geen dubbelnick ben. Ik hoop dat ik hier dus gewoon kan blijven posten.

Groetjes straatplan.
Straatplan is offline  
Oud 1 januari 2012, 22:38   #2
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Normaal gezien word je niet verbannen als men gewoon denkt dat je een dubbelnick bent. Hans en Bruno zijn bijvoorbeeld beide levenslang verbannen, maar hier al geruime tijd actief onder nieuwe nicks. Ik neem aan dat de moderatie het niet bewezen acht, zodat er niets gebeurt.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 1 januari 2012, 22:49   #3
Straatplan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Normaal gezien word je niet verbannen als men gewoon denkt dat je een dubbelnick bent. Hans en Bruno zijn bijvoorbeeld beide levenslang verbannen, maar hier al geruime tijd actief onder nieuwe nicks. Ik neem aan dat de moderatie het niet bewezen acht, zodat er niets gebeurt.
Het enige dat ik weet is dat ik gebanned was omdat ik een dubbelnick zou zijn. Terwijl ik zweer dat ik dat niet ben.
Straatplan is offline  
Oud 1 januari 2012, 23:48   #4
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Straatplan Bekijk bericht
Het enige dat ik weet is dat ik gebanned was omdat ik een dubbelnick zou zijn. Terwijl ik zweer dat ik dat niet ben.
Commediant
eno2 is offline  
Oud 1 januari 2012, 23:50   #5
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Is alweer verbannen.

Toch vreemd hoe inconsistent de moderatie hierin is.
Andere duidelijke dubbelnicks van verbannen forumleden kunnen wel soms weken aan een stuk blijven posten.

Laatst gewijzigd door Firestone : 1 januari 2012 om 23:51.
Firestone is offline  
Oud 2 januari 2012, 00:03   #6
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Is alweer verbannen.

Toch vreemd hoe inconsistent de moderatie hierin is.
Andere duidelijke dubbelnicks van verbannen forumleden kunnen wel soms weken aan een stuk blijven posten.
tja
Jaren ook
eno2 is offline  
Oud 2 januari 2012, 00:23   #7
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Het is een in triestige zaak.

Ik heb hem hier het langst gekend van allemaal.
6 of 7 replieken heeft hij aan mij besteed, dat is toch 30 tot 40 procent .
Zijn wederwoord was van het niveau van een Neanderthaler.
Maar moet de moderatie hem daarvoor afstraffen ?
Pericles is offline  
Oud 2 januari 2012, 00:25   #8
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het is een in triestige zaak.

Ik heb hem hier het langst gekend van allemaal.
6 of 7 replieken heeft hij aan mij besteed, dat is toch 30 tot 40 procent .
Zijn wederwoord was van het niveau van een Neanderthaler.
Maar moet de moderatie hem daarvoor afstraffen ?
Als het daarvoor is: chapeau voor Mod

Dan hanteren ze mijn PIL-begrip

Laatst gewijzigd door eno2 : 2 januari 2012 om 00:26.
eno2 is offline  
Oud 2 januari 2012, 08:29   #9
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

't Is geen gemakkelijke opgave: de rede weten... Moest er nu nog om de reden gevraagd worden, dan zouden de mods het al wat gemakkelijker hebben, denk ik. En Straatplan aka Onwetende 123 ook.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 2 januari 2012, 10:03   #10
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Beste moderatie.
Ik heb een keer hier een account aangemaakt met de naam Ontwetende 123 en daarmee ben ik gebanned omdat ik volgens sommige of wie dan ook een dubbelnick zou zijn.
Beste,

Dat u minstens een dubbelnick bent geeft u hier zelf aan.

Citaat:
Maar ik ben juist alles behalve een dubbelnick, en ik vind dit forum juist erg intressant.
U bent inderdaad allesbehalve een double-nick.
Zoals u in deze post zelf aangeeft bent u minstens een triple-nick.

Citaat:

Ik zou daarom graag willen horen waarom ik als een dubbelnick werd gezien, en of dit misschien rechtgezet kan worden aangezien ik dus geen dubbelnick ben. Ik hoop dat ik hier dus gewoon kan blijven posten.

Groetjes straatplan.
Volgens onze software bent u zelfs een quadruple-nick.
Maar dat is niet eens de hoofdreden waarom u geband werd: u gebruikt die meerdere nicks om ban te omzeilen, en daar wringt het schoentje.
Gelieve dus geen verdere pogingen te ondernemen.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 2 januari 2012, 10:28   #11
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Jullie zijn veel te braaf. Korte metten mee maken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 2 januari 2012, 10:37   #12
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht

Zoals u in deze post zelf aangeeft bent u minstens een triple-nick.

Soms is 't gemakkelijk...
manta is offline  
Oud 2 januari 2012, 16:49   #13
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste moderatie.
Ik heb een keer hier een account aangemaakt met de naam Ontwetende 123 en daarmee ben ik gebanned omdat ik volgens sommige of wie dan ook een dubbelnick zou zijn. Maar ik ben juist alles behalve een dubbelnick, en ik vind dit forum juist erg intressant. Ik zou daarom graag willen horen waarom ik als een dubbelnick werd gezien, en of dit misschien rechtgezet kan worden aangezien ik dus geen dubbelnick ben. Ik hoop dat ik hier dus gewoon kan blijven posten.

Groetjes straatplan.
Ik meen te begrijpen dat Straatplan wil weten waarom (hij als) Ontwetende 123 werd gebannen.
artisjok is offline  
Oud 2 januari 2012, 22:04   #14
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik meen te begrijpen dat Straatplan wil weten waarom (hij als) Ontwetende 123 werd gebannen.
Beste,

Straatplan, Ontwetende 123, etc. etc. werd persoonlijk via mail, net zoals andere bannelingen op de hoogte gesteld van de reden van zijn ban.
Dat is een routine.

Normaal hoef ik daar geen publieke uitleg over te verstrekken op het forum.
Als u echter wat hoger mijn repliek hieromtrent had gelezen, dan had u alsnog meer geweten over de zaak dan ik eigenlijk noodzakelijk acht.

U mag heel gerust zijn: de banpolitiek is heel tolerant, en beperkt zich voornamelijk tot het weren van flagrante discussiebedervers en wetsovertreders die ons in moeilijkheden kunnen brengen.
Dus geen angst; de doorsnee trollen, de funposters, zelfs de inhoudsloze wauwelaars, mogen hun ding blijven doen.

Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 2 januari 2012, 22:19   #15
eno2
Banneling

Standaard

Daar gaat mijn PIL-criterium
eno2 is offline  
Oud 2 januari 2012, 22:29   #16
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste,

Straatplan, Ontwetende 123, etc. etc. werd persoonlijk via mail, net zoals andere bannelingen op de hoogte gesteld van de reden van zijn ban.
Dat is een routine.

Als u echter wat hoger mijn repliek hieromtrent had gelezen, dan had u alsnog meer geweten over de zaak dan ik eigenlijk noodzakelijk acht.

U mag heel gerust zijn: de banpolitiek is heel tolerant, en beperkt zich voornamelijk tot het weren van flagrante discussiebedervers en wetsovertreders die ons in moeilijkheden kunnen brengen.
Dus geen angst; de doorsnee trollen, de funposters, zelfs de inhoudsloze wauwelaars, mogen hun ding blijven doen.

Pontifex
Beste,

Ik hoef niet te weten waarom Ontwetende 123 gebannen werd, Ontwetende 123 had het graag geweten.

Dat de doorsnee trollen, de funposters, zelfs de inhoudsloze wauwelaars, hun ding mogen blijven doen, is duidelijk.
Evenals de ruziemakers, degenen die schelden en beledigen, degenen die op de man spelen, degenen die uitmunten in racistische posts, mogen hun ding blijven doen.

Men riskeert enkel iets wanneer men je voor iemand anders houdt.
artisjok is offline  
Oud 2 januari 2012, 22:34   #17
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste,

Dat is een routine.

Pontifex
Goed antwoord, wie daar nu nog over doorzeurt bewijst enkel hoe juist uw zienswijze is
alice is offline  
Oud 2 januari 2012, 22:35   #18
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
A:
Beste,

Ik hoef niet te weten waarom Ontwetende 123 gebannen werd, Ontwetende 123 had het graag geweten.

Dat de doorsnee trollen, de funposters, zelfs de inhoudsloze wauwelaars, hun ding mogen blijven doen, is duidelijk.
Evenals de ruziemakers, degenen die schelden en beledigen, degenen die op de man spelen, degenen die uitmunten in racistische posts, mogen hun ding blijven doen.

Men riskeert enkel iets wanneer men je voor iemand anders houdt
Epistemologisch dapper. Maar let zelf eens wat op de praxis.

Die Abortusarts heeft zichzelf geaborteerd:
Citaat:
Pontifex:
u gebruikt die meerdere nicks om ban te omzeilen,

Laatst gewijzigd door eno2 : 2 januari 2012 om 22:41.
eno2 is offline  
Oud 2 januari 2012, 23:12   #19
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Beste,

Nogmaals in vet opdat het nog duidelijker zou zijn, de identieke tekst van mijn eerdere antwoorden die hier boven te lezen zijn:

"Maar dat is niet eens de hoofdreden waarom u geband werd: u gebruikt die meerdere nicks om ban te omzeilen, en daar wringt het schoentje."

"Straatplan, Ontwetende 123, etc. etc. werd persoonlijk via mail, net zoals andere bannelingen op de hoogte gesteld van de reden van zijn ban.
Dat is een routine."

Dat lijkt me al véél meer uitleg dan ik u eigenlijk verschuldigd ben...

Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 2 januari 2012, 23:16   #20
eno2
Banneling

Standaard

Arti heeft het moeilijk met identieke teksten van anderen
eno2 is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be